مسئولین هوشیار باشند، فتنه ها آنها را از خط ولایت و خط دین دور نکند

خانه / استان ها / مسئولین هوشیار باشند، فتنه ها آنها را از خط ولایت و خط دین دور نکند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد گفت:در اسلام فقط یک نگاه و حزب وجود دارد و آن نگاه اسلام و حزب الله است.

نکونام15

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد گفت:در اسلام فقط یک نگاه و حزب وجود دارد و آن نگاه اسلام و حزب الله است.

به گزارش خبرنگار بسیج مداحان استان چهارمحال و بختیاری؛حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی با تبریک روز کارمند وهفته دولت اظهار داشت:هفته دولت فرصت مغتنمی است برای بیان خدمات دولت در عرصه های مختلف و اینکه مردم و دولتمردان ضعف ها و قوت ها را ارزیابی کنند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به نمره دهی مردم به دولت هاگفت: در واقع نمره دهی به دولتمردان به دو صورت نمره دهی شفاف و نمره دهی در دل صورت می گیرد و این که مردم اعمال و کارهای دولتمردان را رصد می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: هر آن چه توسط دولتمردان صورت می گیرد در واقع خدمت به نظام اسلامی است و این که مجموعه ای که به عنوان خدمتگذار وارد عرصه می شود چه مقدار از فرصت هایی که در اختیار دارند را بتوانند استفاده کنند چرا که دولت ها یکی پس از دیگری می آیند و می روندو در این بین آنچه که به عنوان اصل مطرح است نظام جمهوری اسلامی است، نظامی که همه مردم و دولت ها و همه اهداف برای آن شکل گرفت.

وی افزود: همه خدمات دولتمردان در دوره ها و با عناوین مختلف در کلان امر به حساب زشتی و زیبایی نظام نوشته می شود و این که نظامی که به نام اسلام شکل گرفت چقدر توانست اسلام را به عرصه بیاورد و ظرفیت اسلام را به مردم و جهانیان نشان دهد.

این مقام مسئول با مردود دانستن نگاه های قومی، حزبی و جنایی تاکید کرد: کسی که در باند خاصی قرار گرفت برایش اهداف باند و بزرگان باند ملاک است و هدف اصلی که همان اسلامیت نظام است گم می شود.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام تصریح کرد: در اسلام فقط یک نگاه و حزب وجود دارد و آن نگاه اسلام و حزبِ الله است.

وی گفت: منظور از حزبِ الله این نیست که کسانی برای خودشان یک گروه تشکیل دهند و این که بعضی ها بخواهند از آن سو استفاده کنند بلکه منظور این است که همه افراد درون جامعه اسلامی به حاکمیت خدا فکر کنند و بیندیشند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جناح بندی های سیاسی موجود در جامعه بیان داشت: این جناح بندی ها زمانی ارزشمند است که حرف از خدا و حاکمیت خدا باشد نه این که مردم را به جان هم بیندازند و برای نظام ضایعه ایجاد کنند.

نماینده ولی فقیه در ادامه تاکید کرد: مردم ما به حول و قوه الهی این را به درک کردند و در هر زمان که احساس خطر کنند نگاهشان فقط به ولی فقیه است و حتی کسانی را که خودشان انتخاب کردند وقتی می بینند با احکام خداوند زاویه می گیرند، آنها را کنار می زنند و ار آنها فاصله می گیرند.

وی به انواع فتنه ها پس از انقلاب اشاره کرد و گفت: مسئولین و متولیان امر نسبت به این فتنه ها باید خیلی هوشیار باشند چرا که از صدر اسلام تا زمان حال با انواع فتنه ها مواجه بودیم و آن چه برای مهم است این است که این فتنه ها ما را از خط اصلی که همان خط ولایت و خط دین است دور نکند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به روز کارمند، بیان داشت: کارمندی که حاکمیت را از آن خدا می داند طبعا میز و پست خودش را امانت از جانب پروردگار می داند وتمام نگاهش به اسلام است و این که خداوند چه انتظاری از او دارد و اگر احساس کرد که دولت ها چیزی از او خواست که غیر از خواست خداوند است را انجام نمی دهد

وی در پایان با اشاره به دو نکته مهم برای کارمندان؛ ‌ارزشهای اسلامی و رضایت و خدمت به مردم را این دو نکته اساسی دانشت و گفت: کارمندی که نگاهش حاکمیت خداوند و حفظ ارزش های اسلامی است امر به معروف را جدی می گیرد و می کوشد کارهایش رنگ و جلاء معنویت و صداقت و اخلاص داشته باشد.

انتهای خبر /

Views: 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *