مسامحه و سهل انگاری در نگاه ولایی جایی ندارد

خانه / استان ها / مسامحه و سهل انگاری در نگاه ولایی جایی ندارد

نکونام36

حجت ‌الاسلام والمسلمین نکونام، کوتاه نیامدن در برابر دشمن را ویژگی مشترک حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) را تسلیت گفت.

حجت ‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی،با اشاره به ویژگی های بارز حضرت امام خمینی(ره) ازجمله؛ دشمن شناسی، بر ضرورت بهره مندی از سیره حضرت امام خمینی(ره) بعنوان یک سرمایه عظیم برای رسیدن به آرمان های انقلاب اسلامی، تأکید کرد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب، امام خمینی(ره) را مردی مؤمن، متعبد و انقلابی معرفی کردند، چراکه امام راحل، هم یک مؤمن تمام‌عیار، هم یک متعبد تمام‌ عیار و هم یک انقلابی تمام‌عیار بودند.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: کوتاه نیامدن، از ویژگی‌های مهم حضرت امام(ره) بود و این چیزی است که دشمن از آن هراس دارد و امام راحل همیشه به آرمان‌های متعالی خود فکر می‌کردند و می‌پرداختند و هیچ وقت خسته نمی‌شدند و رهبری نیز این ویژگی مهم را دارا هستند که بسیار مهم و اساسی است.

وی، در ادامه مقام معظم رهبری را دلسوز ترین فرد برای ادامه آرمان های انقلابی خواند و گفت: مقام معظم رهبری در راه زنده نگهداشتن آرمان های امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی، یک الگوی کامل می باشند.

امام جمعه شهرکرد، توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی در سست کردن باورهای مردم و روحیه استکبارستیزی آنان را یادآور شد و افزود: بنگاه BBC با اقدام به سندسازی ‌علیه حضرت امام خمینی(ره)، خواهان مخدوش کردن چهره انقلابی و معرفی امام(ره) به عنوان فردی انعطاف‌پذیر و سازش‌پذیر در مقابل قدرت‌های جهان است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، در ادامه به آغاز کار مجلس دهم شورای اسلامی اشاره کرد و خواستار دنبال کردن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی از سوی نمایندگان مجلس دهم شورای اسلامی شد.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: باید رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب با جدیت پیگیری شود و سرلوحه کار همگان قرار گیرد و تنها به بازگو کردن آن ها در رسانه ها اکتفا نکنیم و دل نبندیم.

وی با بیان اینکه، در نگاه ولایی،هیچ جای مسامحه و سهل انگاری وجود ندارد و تنها راه رستگاری ولایتمداری است، تصریح کرد: تاکنون 9 دوره از مجلس شورای اسلامی را پشت سر گذاشته‌ایم و این دوره نیز به سرعت به پایان می‌رسد و نمایندگان باید تلاش کنند در جناح‌های سیاسی ذوب نشوند؛ چرا که بسیار خطرناک است.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین نکونام، با بیان 10 توصیه به نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت: نمایندگان باید زبان گویای مردم و مطالبه‌گر جدی خواسته‌های مردم از مسئولان و دولت باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، تلاش برای دست یابی به اهداف اقتصاد مقاومتی، ایستادگی برابر استکبار و توجه به وحدت و همدلی را به نمایندگان مجلس دهم توصیه کرد و افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید به جد در فکر گره‌گشایی از امور باشند و قوانین باید تسهیل‌سازی شود تا کارها به خوبی پیش برود، چراکه قانون باید عامل حرکت باشد به گونه‌ای که ریل‌گذاری‌ها باید طوری باشد که حرکت در آن آسان شود.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین نکونام به فرارسیدن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت:ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تزکیه نفس است و مسلمانان از ماه بیشترین بهره را بگیرند.

انتهای خبر/

Visits: 93

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *