مسیر شهداء، با زندگی شهیدگونه دست یافتنی می شود

خانه / استان ها / مسیر شهداء، با زندگی شهیدگونه دست یافتنی می شود

نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کوهرنگ درمراسم یادواره شهدای این شهرستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس،وجود شهداء رامایه خیر وبرکت، عزت و سرافرازی و راه توسل به حق وحقیقت دانست.

شهدای کوهرنگ

نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کوهرنگ درمراسم یادواره شهدای این شهرستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس،وجود شهداء رامایه خیر وبرکت، عزت و سرافرازی و راه توسل به حق وحقیقت دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام صادق نیکنام، با تقدیر و تشکر از حضور خانواده های شهداء و بسیجیان شرکت کننده در یادواره بزرگداشت شهدای این شهرستان در مدرسه شهید استکی چلگرد، گفت: ما شهداء را از دست نداده ایم؛ بلکه شهداء را بدست آورده ایم.

وی، افزود: و جود شهداء برای ما خیر و برکت، عزت و سرافرازی و برای خانواده های آنها واسطه بین خداوند و راه توسل به حق و حقیقت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کوهرنگ، ادامه داد: شهداء را تنها شهداء می شناسند که راه جاودانه سعادت را انتخاب کردند و حرکت در این مسیر دست یافتنی نخواهد بود مگر با زندگی شهیدگونه و الگو قرار دادن رفتار و اعتقاد شهداء .

حجت الاسلام نیکنام در این برنامه معنوی، دفاع مقدس را یکی از عنایات بزرگ خداوند متعال برشمرد و به آثار و برکات جنگ هشت ساله از منظر بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)، پرداخت.

وی، به تأسی از جمله معروف امام راحل(ره)” ما در جنگ ابهت دو ابر قدرت شرق و غرب را شکستیم” اشاره کرد و اظهار داشت: تمامی افتخارات کنونی ما نیز مرهون دفاع مقدس و این حماسه ملی و ایستادگی رزمندگان و شهدای عزیز در جبهه نبرد حق علیه باطل است .

گفتنی است: این مراسم نورانی با حضور امام جمعه، مسئولین محلی، فرماندهان نظامی و انتظامی، دانش آموزان بسیجی و اقشار مختلف مردم و کارمندان ادارات در مدرسه ابتدایی شهید استکی شهر چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *