مظلومیت شهدای منا در داخل هم قابل توجه است

خانه / استان ها / مظلومیت شهدای منا در داخل هم قابل توجه است

 

%d9%85%d8%b5%d9%84%d8%ad%db%8c3

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سرویس های اطلاعاتی انگلیس، وهابیت و آل سعود را ایجاد کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی، در سفر به شهرکرد و حضور در همایش ” ولایت و بصیرت”، که با حضور اساتید و طلاب حوزه های علمیه برگزار شد، به تبیین مسایل مهم روز پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی، با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام باقر علیه السلام، ابراز امیداوری کرد خدا توفیق دهد در مسیر امامت و ولایت تا پایان عمر ثابت قدم و استوار بمانیم و انشاء الله در این مسیر پایان عمرمان را شهادت قرار دهد.

وزیر سابق اطلاعات، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای واقعه جانگداز منا، به نوکری آل سعود برای آمریکا و صهیونیسم جهانی و استکبار اشاره کرد و گفت: مظلومیتی که شهدای منا داشتند، هنوز حتی در داخل این کشور مظلومیت قابل توجهی دارند وآنهایی که باید در تجلیل از این عزیزان و ادای حق آنان انجام وظیفه کنند، متأسفانه آنطور که باید، عمل نشده است.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی، گفت: در سال گذشته تنها به یک تشییع جنازه رسمی فرودگاهی بسنده شد و به جای اینکه این عزیزان را به تهران و شهرهای بزرگ بیاورند و ا ستکبار فریاد این ملت را در حمایت آنها بشنود، این اقدام متأسفانه صورت نگرفت و این یکی از مظلومیت های شهدای مناست و حقی است که به گردن ما دارند و همانطور که دیروز مقام معظم رهبری فرمودند ما باید در ادای حق این عزیزان خیلی تلاش کنیم.

وی، بر ضرورت برملا کردن سابقه آل سعود و نحوه شکل گیری آنها بخصوص شکل گیری وهابیت و بیان عقبه وهابیت تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی با اشاره به وجود سند درباره همکاری و توافق آل سعود برای حفظ و نگهداری صهیونیست ها، روند شکل گیری وهابیت را تشریح کرد.

وی، افزود: خط آل سعود و وهابیت از خط اهل سنت جداست و در طول تاریخ وهابیت مانند گروه های داعش و تکفیری با پشتوانه سرویس های اطلاعاتی خارجی شکل گرفته است.

وزیر سابق اطلاعات، ادامه داد: اسنادی وجود دارد که نشان می دهد آل سعود برای حفظ صهیونیسم در برابر جهان اسلام، عهد و پیمان امضا کرده است.

وی گفت: یهود صهیونیست در طول تاریخ، گفتمان اصیل پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) را به سمت گفتمان بنی امیه کشاند و امروز به واسطه رسانه های خود، گفتمان ضد اسلامی را دنبال می کنند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: رذالت و پست فطرتی آل سعود که نوکر استکبار است، باعث به شهادت رسیدن تعدادی از حاجیان ایرانی و کشورهای مسلمان در منا شد.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند آل سعود شجره ملعونه است و ضرورت جدی جهان اسلام، تبیین ماهیت واقعی آل سعود به عنوان شجره ملعونه است.

وی افزود: دشمن با طرح نفوذ قصد دارد حساسیت نخبگان، مسئولان و مردم را نسبت به انقلاب اسلامی کاهش دهد و احساس افراد را نسبت به گفتمان انقلاب کمرنگ کنند.

به گفته وزیر سابق اطلاعات؛ تغییر اصطلاحات برای از بین بردن احساسات در بین نخبگان و غیرنخبگان، گفت: دشمن با طراحی و اجرای توطئه نفوذ به دنبال ایجاد اشتباه محاسباتی در سه مقوله، مسئولین، نخبگان و مردم است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه، تهدید و ایجاد ترس را از ترفندهای دشمنان در راستای ایجاد اشتباه محاسباتی مسئولان تصمیم گیر دانست و به نمونه هایی از این توطئه در بحث مذاکرات هسته ای و همچنین جنگ های نیابتی در منطقه مانند سوریه، عراق، یمن و … اشاره کرد.

وی، در بخش پایانی خود به بحث برجام و دستاوردهای آن نیز اشاره کرد و گفت: نهایت 30درصد مشکلات اقتصادی ما به برجام برمی گردد، چه چیزی از برجام گیر ما آمد؟ بیش از 100هزار خودرو میلیاردی مانند پورشه و … چگونه وارد کشور شده است؟ مگر نمی گویند ما تحریم هستیم، سؤال من این است که این ماشین ها چگونه وارد کشور می شوند؟ بدون نقل و انتقال پول که نمی توانند وارد شوند، چرا این پول ها در تولید بکار گرفته نمی شود؟

همایش ” ولایت و بصیرت”، با حضور جمعی از استادان و طلاب حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری در سالن سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

گفتنی است: به علت استقبال پرشور طلاب جوان، تعدادی از حاضران بر زمین نشسته یا ایستاده در این همایش، سخنرانی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه را استماع کردند.

 انتهای خبر/

Views: 78

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *