معرفی کتاب زندگانی امام هادی علیه السلام

معرفی کتاب زندگانی امام هادی علیه السلام

خانه / قرآن و عترت / عترت / کتابخانه عترت / معرفی کتاب زندگانی امام هادی علیه السلام

کتاب حاضر با عنوان زندگانی امام هادی علیه السلام به قلم باقر شریف قریشی به بررسی و تحلیل وضعیت امام هادی علیه السلام از ولادت تا شهادت پرداخته شده است. مولف محترم در این اثر با استفاده از منابع مهم تاریخی، زندگی امام را از آغاز حیات مورد بررسی قرار داده است و فضایی که امام در آن جا رشد کرده اند را با بیان دیدگاه مولفان ذکر کرده است

معرفی کتاب زندگانی امام هادی علیه السلام

نویسنده:باقر شریف القرشی

ناشر:چاپ و نشر بین الملل

توضیح کتاب:

کتاب حاضر با عنوان زندگانی امام هادی علیه السلام به قلم باقر شریف قریشی به بررسی و تحلیل وضعیت امام هادی علیه السلام از ولادت تا شهادت پرداخته شده است. مولف محترم در این اثر با استفاده از منابع مهم تاریخی، زندگی امام را از آغاز حیات مورد بررسی قرار داده است و فضایی که امام در آن جا رشد کرده اند را با بیان دیدگاه مولفان ذکر کرده است.

معرفی کتاب زندگانی امام هادی علیه السلام

بررسی شخصیت سیاسی و اجتماعی حضرت در جامعه از جمله مواردی است که در کتاب مورد بررسی قرار گرفته است. روایاتی که از حضرت به دست رسیده با ذکر سند آن ها، ذکر نام اصحاب و یاران امام هادی علیه السلام، بررسی سند و شرح دعای زیارت جامعه، به تصویر کشیدن فضای سیاسی متشنج و ظالمانه­‌ی خلفای جور و نحوه ی برخورد امام با آنها، گزارش تحیلی جریان های فکری انحرافی و … از موارد خواندنی در این کتاب است.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

Views: 130

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *