مقاومت ملت تحریم ها را شکست داد

خانه / استان ها / مقاومت ملت تحریم ها را شکست داد

قاضی عسگر1

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت کشور در سفر به شهرکرد، مقاومت ملت را عاملی برای شکسته شدن تحریم ها دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسگر در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه که با حضور پرشور مردم ولایتمدار شهرکرد برگزار شد اظهار کرد: رضا شاه به کمک استکبار جهانی بر روی کار آمد و وظیفه‌اش خشکاندن ریشه مذهب و غارت اموال مردم کشور بود.

وی تصریح کرد: در این 37 سال انقلاب اسلامی دشمن از روش‌های متفاوتی برای نابودی جمهوری اسلامی ایران اقدام کرده است که با بصیرت و هوشیاری مردم ما همیشه شکست خورده است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت خاطرنشان کرد: مردم ما با ایثارگری و فداکاری و دفاع از انقلاب خود همیشه قله‌های پیروزی را کسب کرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسگری بیان کرد: اولین شعاری که در دوران انقلاب داده شد شعار استقلال بود و با ایستادگی خود به استقلال واقعی دست یافتند.

این مسئول با اشاره به رشادت‌عا و دلاوری مردم در دوران انقلاب افزود: به برکت انقلاب اسلامی 37 سال است که بر روی پای خود ایستاده ایم و در برابر هیچ کشوری سر خم نمیکنیم.

وی به انتخابات اشاره کرد و اظهار کرد: ملت جمهوری اسلامی ایران با حضور در انتخابات خود سرنوشت کشور را رقم می‌زنند و نمی‌گذارند هیچ بیگانه ای در کشور دخالت کند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت انقلاب را نعمت بزرگس دانست و تصریح کرد: در دوران انقلاب ما از خود هیچگونه استقلالی نداشتیم این در حالی است که امروزه خود پالایشگاه نفت، کارخانه سیمان، زیر دریایی و….. می‌سازیم و در جهان در مباحث علمی حرفی برای گفتن داریم.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسگر استقلال، آزادی و رشد علمی را از دستاوردهای انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: 12 سال مورد تحریم ظالمانه قرار گرفتیم و این درحالی بود که برخلاف انتظار دشمن مردم خم بر ابرو نیاوردند.

وی گفت: تحریم ها نه‎تنها موجب شکست این ملت نشد بلکه باعث پیشرفت و رسیدن به دستاوردهای مختلف همچون انرژی هسته‎ای و نانون هم گردید.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت اذعان کرد: این مملکت با دستان مردم و رهبری، سید علی خامنه‌ای ساخته خواهد شد و پیشرفت می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسگر با بیان اینکه انقلاب به مردم نشان داد که می‌توانند روی پای خود بایستند بیان کرد: آمریکا باید بداند مردم از انقلاب خود دفاع می‌کنند و در این امر ثابت قدم هستند.

وی آینده جمهوری اسلامی ایران را روشن دانست و گفت: این وعده پروردگار در قران است و این آینده روشن ازآن مردم جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای خبر/

Visits: 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *