مهم ترین رسالت مبلغین، مداحان و شاعران آیینی بصیرت افزایی است

خانه / استان ها / مهم ترین رسالت مبلغین، مداحان و شاعران آیینی بصیرت افزایی است

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان گفت: مبلغین، مداحان، شاعران آیینی، مساجد، پایگاه های بسیج و هیئات مذهبی بهترین ظرفیت برای بصیرت افزایی و بهترین مکان برای دشمن شناسی می باشند.

توسلی13

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان گفت: مبلغین،مداحان،شاعران آیینی،مساجد، پایگاه های بسیج و هیئات مذهبی بهترین ظرفیت برای بصیرت افزایی و بهترین مکان برای دشمن شناسی می باشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛حمیدرضاتوسلی به لزوم برگزاری نشست های بصیرتی اشاره کرد و ادامه داد:یکی از راه های مهم مقابله با ترفندهای استکباری بصیرت افزایی است.

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان افزود:دشمن از طریق شبکه های ماهواره ای به جنگ اعتقادات مسلمانان آمده است.

وی ادامه داد:دشمن با شگردهای گوناگون خود قصد دارد در محافل مذهبی حضور پیدا کند و از شور جوانی برای بی محتوا کردند برنامه ها استفاده کند.

رییس کانون مداحان و شاعران آیینی استان گفت:مبلغین، مداحان، شاعران آیینی، مساجد، پایگاه های بسیج و هیئات مذهبی بهترین ظرفیت برای بصیرت افزایی و بهترین مکان برای دشمن شناسی می باشند.

توسلی به راه اندازی برخی از سایتها که با اسم مذهبی برای مقابله با اسلام ناب اشاره کرد و گفت: برخی از این سایت هابا حمایت مالی دشمنان اسلام برنامه تهیه می کنند و قصد دارند با ایجاد تفرقه بین مسلمانان،مروج اسلام امریکایی باشند.

وی ادامه داد:رسالت همه دلسوزان اسلام ناب محمدی صلوات الله علیه وآله وسلم این است که دشمن را خوب بشناسند، نقشه های آنان را بدانند و با بصیرت افزایی توطئه هایشان را خنثی کنند.

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان افزود: اساتید ، مربیان،مداحان و مبلیغین باید در برابر جنگ نرم به ارتقاء سطح آگاهی عمومی و دشمن شناسی بپردازند.

وی به تهاجم دشمن اشاره کرد و گفت:هجمه های امروز دشمنان اسلام حول محور فرهنگی تبلیغی و نسبت سنوات گذشته شتاب چشمگیری داشته است.

رییس کانون مداحان وشاعران آیینی استان به قدرت نرم و سخت جمهوري اسلامي ایران اشاره کردو افزود:ایران اسلامی توانست باترویج گفتمان انقلاب اسلامي نقش ویژه ای در را صحنه بين الملل ايجاد و با بهره گيري از تجارب دفاع مقدس نقش بازدارندگي موثري براي آن ايجاد کند.

توسلی به توطئه اسلام هراسی دشمنان اشاره کردو بیان داشت:با وقوع انقلاب اسلامي در ايران،يكي از ستونهاي حافظ منافع آمريكادر منطقه فروريخت. جنگ تحمیلی،اقدامات نظامی و تروريستي و تحريم هاي اقتصادي نتوانست انقلاب را درمقابل آمريكا به زانو درآوردفلذا سیلی خورده های از اسلام ناب محمدی صلوات الله علیه وآله وسلم درصد اسلام هراسی ترویج خشونت علیه مسلمانان است.

انتهای خبر /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *