موضع سپاه موضع انقلاب اسلامی است

خانه / استان ها / موضع سپاه موضع انقلاب اسلامی است

سردار در کنگره

سردار رضا محمد سلیمانی گفت: سپاه بر اساس تکلیف و شور انقلابی و تکیه بر ایمان و اعتقاد راسخ توانسته تاکنون ماموریت خود را به انجام برساند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با میلاد خجسته حضرت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار، پرچم متبرک کربلای معلی در میدان امام حسین علیه السلام شهرکرد برافراشته شد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام در این مراسم معنوی با اشاره به ایام پر برکت شعبان و آغاز خودسازی برای ورود به ماه پر برکت رمضان به ضرورت و چرائی تشکیل سپاه اشاره کرد و گفت: سپاه پدیده ای است زنده و پویا از جنس انقلاب اسلامی،‌چرا که انقلاب اسلامی هم پویا و زنده است و همین پویائی انقلاب اسلامی باعث شده است سپاه همپای انقلاب به وجود بیاید .

سردار رضا محمد سلیمانی افزود: سپاه دستآورد عظیم انقلاب اسلامی است که علاوه بر، صیانت و پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی، پاسداری از خود را نیز بر عهده دارد.

وی خاطر نشان کرد: سپاه در بعد مادی و معنوی قدرت بزرگ فرا منطقه ای است که قابلیت انعطاف این مجموعه باعث شده است که متناسب با نیازها و تهدیدها خود را آماده کند و در این باره در تهدید های سخت و نیمه سخت و نرم، سپاه ابزار خاص و مورد نیاز خود را همواره تامین کرده است .

سردار رضا محمد سلیمانی تصریح کرد: از نظر تکنیک و تاکتیک، سپاه در هشت سال دفاع مقدس همواره خوش درخشید. زمانی که جنگ فرهنگی بود و رهبر معظم انقلاب در این باره هشدار می دادند سپاه در صف اول به این موضوع لبیک گفت. و اکنون نیز که بحث اقتصاد مقاومتی مطرح است سپاه با طرح و برنامه وارد فاز اجرائی تحقق این موضوع شده است.

وی افزود: سپاه همواره در حال رشد و تعالی بوده است و مسیر خود را با قطب نمای ولایت مشخص کرده و بعد از 37 سال از این محور هیچگاه زاویه نگرفته است.

سردار رضا محمد سلیمانی خاطر نشان کرد : موضع ما موضع انقلاب اسلامی است که سپاه بر اساس تکلیف و شور انقلابی و تکیه بر ایمان و اعتقاد راسخ توانسته تاکنون ماموریت خود را به انجام برساند .

وی اضافه کرد : در هیچ کجای دنیا هیچ اندازه گیری از ظرفیت و توانمندی سپاه صورت نگرفته است؛ چرا که قدرت بازدارندگی سپاه نه در عده و عده و نه در تسلیحات، بلکه در جوشش عشق و ارادتی است که با عنصر ایمان و خود آگاهی و روحیه پایان ناپذیر آمیخته شده است و این موضوع بدان معنی است که سپاه پای آرمانش تا پای جان ایستاده است.

در این مراسم نمادین که مسئولان ارشد استان چهارمحال و بختیاری و یگانهای منتخب سپاه و بسیج و نیروهای مردمی، خانواده معظم شهداء و یادگاران هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند، پرچم متبرک کربلای معلی با شور و معنویت خاصی در میدان امام حسین علیه السلام شهرکرد به اهتزاز درآمد.

انتهای خبر/

Views: 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *