موضع گیری برخی بوی فتنه می دهد

خانه / استان ها / موضع گیری برخی بوی فتنه می دهد

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام؛‌ تبلیغ، تشویق و ترغیب برای مشارکت حداکثری در انتخابات را رسالت دلسوزان نظام دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار رضا محمدسلیمانی ، با تبریک میلاد امام حسن عسکری علیه السلام و تسلیت فرارسیدن سالروز رحلت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، پیروزی دلیرمردان نیروی دریایی سپاه در برابر دشمن و شکستن هیمنه پوشالی آمریکایی ها در خلیج فارس را گرامیداشت.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، گفت: در هشت سال دفاع مقدس، دشمن قدرت برتری ما را دیده بود و جلوه ای توان هوایی و موشکی ما را نیز در جبهه های مختلف نظاره کرده که آنها را به تواضع واداشته است. قدرت سازماندهی و مستشاری نیروی قدس سپاه اسلام را در جاهای مختلف نیز دیده و خواهد دید. جایی که به آن صورت کامل ندیده بود، دریا بود که ذره ای و جلوه ای از آن را در خلیج فارس مشاهده کرد.

وی، افزود: نیروی دریایی سپاه، دشمن را در خلیج فارس به تمسخر گرفت و حرکت نابخردانه ناو فرانسوی را با اقتدار پاسخ داد و آنها را مجبور کرد با پرچم برافراشته جمهوری اسلامی از منطقه خارج شوند.

سردار محمدسلیمانی،اقتدار نیروهای مسلح و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون رهبری های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دانست و تصریح کرد: تفکرات امام (ره) به اقصی نقاط جهان صادر شده و عطر گلهای بهاری و شمیم روح افزای اسلام ناب در همه جا منتشر شده است.

این یادگار دفاع مقدس، تأکید کرد: رایحه اسلام ناب در اقصی نقاط عالم از فلسطین، عراق، سوریه، یمن،‌بحرین، آفریقا و … فضا را عطر آگین کرده و این مهم نشان دهنده این است که جمهوری اسلامی ایران شکست ناپذیر است.

وی، صدور بیانیه، قطعنامه و تحریم از سوی دشمنان انقلاب اسلامی را نشان دهنده حقارت و ضعف آنها دانست و خاطرنشان ساخت: دیگر ملت تنهایی نیستیم و می توانیم در اقصی نقاط جهان برای دشمنان حادثه ایجاد کنیم.

سردار محمدسلیمانی در ادامه به شرایط امروز جامعه و منطقه اشاره کرد و با تأکید بر ضرورت حفظ آمادگی همه جانبه گفت: در آستانه رویداد بزرگ انتخابات در کشور هستیم و باید رسالت، مأموریت و وظیفه خود بعنوان نیروی متعهد انقلابی را به خوبی بدانیم.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به عوامل متمایز کننده انتخابات امسال با سالهای دیگر، گفت: هم زمانی دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تکثر نامزدهای انتخاباتی،‌تجربه فتنه و جوسازی ها و هجمه سنگین علیه شورای نگهبان از عوامل متمایز کننده این انتخابات با سالهای گذشته است.

وی، با اشاره به اهمیت مجلس خبرگان رهبری، تأکید کرد: از آنجایی که مشروعیت نظام از ولایت سرمنشأ می گیرد و به لحاظ جایگاه تأثیرگذاری بیشتر، مجلس خبرگان رهبری از اهمیت بیشتری نسبت به مجلس شورای اسلامی برخوردار است و وظیفه این مجلس نیز مهم است .

سردار محمدسلیمانی، افزود: در طول انقلاب انتخابات متعددی داشته ایم و مجلس شورای اسلامی نیز گروه ها و جریانات مختلفی را به خود دیده است و گاهی مانند مجلس ششم، افرادی وارد مجلس شدند که نظام را به چالش کشیدند؛ ‌اما به برکت ولایت، مشکلات حل شد.

وی، با انتقاد از عملکرد ضعیف هیئت های اجرایی در بررسی صلاحیت داوطلبان انتخاباتی، گفت: در استان چهارمحال و بختیاری بیش از 140نفر ثبت نام کردند که بسیاری شرایط اولیه را نیز نداشتند، ولی هیئت های اجرایی این کار را نکردند و هزینه رد کردن آنها را به دوش نظارت و شورای نگهبان انداختند.

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری، جوسازی علیه شورای نگهبان را به دلیل وصل بودن این نهاد به ولایت دانست و با اشاره به تجربه فتنه،‌ افزود: برخی دارند با موضع گیری های خود، کاری شبیه فتنه می کنند و دم از قانون نیز می زنند، در صورتی که اگر ملاک قانون است، شورای نگهبان نیز قانونی است.

سردار محمدسلیمانی، یادآور شد: بوی یک سری مسایل و نحله های فکری فتنه گون از حرفها و موضع گیری های برخی افراد به مشام می رسد و تخریب ولایت تحت عنوان آیت الله سازی و علامه سازی ها و هزاران مطلب دیگر در امتداد این خط فتنه است.

وی،افزود: همین نیم بند برجام نیز اگر به واسطه هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی و مقاومت یکپارچه مردم نبود، به نتیجه نمی رسید. دیدید که همان شب بعد از اجرای برجام،‌دوباره تحریم های جدیدی را وضع کردند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، هدف از تخریب شورای نگهبان را ایجاد شبهه و به وجود آوردن بی اعتمادی در جامعه دانست.

سردار محمدسلیمانی، به تلاش رسانه های غربی در این راستا نیز اشاره کرد و گفت: باید مواظب باشیم با موج جنگ روانی رسانه های بیگانه راه را به بیراهه نرویم .

وی، ایجاد اختلاف بین قومیت ها را از دیگر توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی دانست که در آستانه انتخابات به آن دامن می زنند و تأکید کرد: امروز وظیفه ما در انتخابات، درک و فهم شرایط برای تصمیم درست، رصد و اشراف کامل بر امور، مشخص کردن تکلیف و عمل به وظیفه در راستای منویات مقام معظم رهبری برای تبلیغ، تشویق، ترغیب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری، تقویت روحیه اعتماد به نفس مردم در عین رقابت های انتخاباتی را مرد تأکید قرار داد و گفت: مراقبت از عملیات روانی دشمن و ایجاد موج و فضای روانی از دیگر رسالت های دلسوزان انقلاب اسلامی است.

وی، با اشاره به اینکه، گفتمان ولایت، گفتمان غالب جامعه است، اظهار کرد:‌باید با این اعتقاد جامع ترین تحلیل ها را از نگاه تیزبین رهبر معظم انقلاب بگیریم.

سردار رضا محمدسلیمانی، شناخت بازیگران صحنه، عوامل رسانه ای، عوامل فتنه، جریانات انحرافی و معاندین را نکته بعدی دانست و گفت: تبیین شاخص های اساسی براساس دیدگاه های حضرت امام خیمین(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را باید مورد توجه قرار دهیم.

وی، انتخاب اصلح را حق واقعی مردم دانست و با اشاره به حقانیت ولایت فقیه،افزود:در مدت 37 سال از انقلاب اسلامی،با همه وجودمان،این حقانیت را درک کرده ایم.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ، تبدیل تهدیدها به فرصت را یک هنر دانست و تأکید کرد: باید بتوانیم این کار را که هنر یک آدم بصیر است، در طراز انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام دهیم.

انتهای خبر/

Views: 9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *