نامه ای به شهید حجت الاسلام محمدعلی قلی زاده

خانه / استان ها / نامه ای به شهید حجت الاسلام محمدعلی قلی زاده

قلی زاده5

شهادت هنر مردان خداست و تو یک هنرمند بودی

مارال قلی زاده برادر زاده حجت الاسلام شهید محمدعلی قلی زاده در نامه ای خطاب به عمویش، احساسات خود را ابراز داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛ مارال قلی زاده،برادر زاده شهید حجت الاسلام محمدعلی قلی زاده(شهیدمدافع حرم چهارمحال وبختیاری)در نامه ای خطاب به عمویش، احساسات خود را ابراز داشت و نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

تقدیم به روح ملکوتی شهید حجت الاسلام محمد علی قلی زاده

عموی عزیزم

راستش عکس چهره ات را با آن سربند یا حسین علیه السلام که در تابوت دیدم ، به ناگاه دلم لرزید و سرتاپای وجودم را غم را گرفت . برای تو راه کربلا از سوریه می گذشت . جایی که مردمش نزدیک به 4 سال بود بیشتر به جرم شیعه بودن محاطره بودند . مردم نبل و الزهرا که به گیاه خوردن روی آورده بودند اما تصمیم پست فطرتان عالم نشده بودند .محاطره را شکستید ، هم ما و هم 80 هزار مسلمان آن شهر ها را خوشحال کردید .قطعا چیزی که شما دنبال آن رفته بودید، چیزی جز عشق نبود چرا که نیازی به پول و مقام نداشتید و احتیاجی به سوریه رفتن نبود ولی چیزی که شما را به آنجا می کشاند چیزی جز عشق به هم نوع نبود. شما برای بقای انسانیت جنگیدید . قطعا اگر مردانی چون شما نرفته بودید به گفته رهبر عزیزمان الان در کرمانشاه و همدان شاهد این مبارزات بودیم.

عموی عزیزم

پیدا کردن راهت ، راحت نبود اما راهت همواره ادامه خواهد داشت.

هر چند رفتنت پایان غم انگیزی برای ما داشت ولی دلخوشیم که راه درست را رفته ای . می دانم که خیلی سخت است جدایی از خانواده با تمام دلبستگی ها و رفتن به جایی که می دانستی شاید برگشتی در آن نباشد ولی سختی اش را برای رضای خدا و برای کمک به مردم مظلوم و برای امنیت کشورت به جان خریدی . می دانم که در خاک آرام می گیری ولی برای همیشه دل های ما از نبودنت نا آرام خواهد بود.

هیچ کس برای حسین و فاطمه دیگر بابا نمی شود .

بگذار دیگر از مادرت چیزی نگویم که واژه هایم از خجالت از زیر دست قلم شرم زده فرار می کنند .در غربت بودی، غریب بودی اما غریبه نبودی و غریب و نزدیک مردم جانانه جنگیدی تا شهادت نصیبت شد؛ اما می دانم که در کنار خدای متعال برقرار و سرافرازی .

ما غم دوری از شما را به شیرینی وصالتان به حضرت حق تحمل می کنیم .

شهادت هنر مردان خدا بود و تو چه هنرمند بودی

شهادتت مبارک باد

انتهای خبر/

Visits: 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *