شکست صهیونیست ها در آزادی یکی از اسرای خود در غزه

خانه / تازه ها / شکست صهیونیست ها در آزادی یکی از اسرای خود در غزه

ناکامی صهیونیست‌ها برای آزادی یکی از اسرای خود در غزه و هلاکت چندین نظامیان صهیونیست در این درگیری و یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه طوباس در کرانه باختری رود اردن از اخبار مهم شصت و سومین روز طوفان الاقصی است.

 جنگنده‌‌های رژیم اسرائیل بامداد جمعه چند منطقه از نوار غزه را هدف حملات خود قرار دادند. که در اثر آن شماری از ساکنان این منطقه به شهادت رسیده و یا زخمی شدند.

در شمال غزه، بمباران ادامه داشت که در اثر آن یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه اسلامی غزه به شهادت رسید. و بنا به اعلام رسانه‌های مقاومت، درگیری‌های شدید در منطقه خان یونس رخ داده. و همچنان این درگیری‌ها ادامه دارد.

دولت مصر بنا به ادعای رسانه‌‌های آمریکا به طرف اسرائیلی هشدار داده. چنانچه به دنبال کوچاندن فلسطینیان غزه به شبه جزیره سیناء باشد. قاهره روابط خود را قطع خواهد کرد.

وزیر خارجه آمریکا که در هفته اول طوفان الاقصی به تل‌آویو رفت. و گفت به عنوان یک یهودی در اراضی اشغالی حضور پیدا کرده است. بار دیگر تماما از مواضع و روایات و ادعاهای رژیم اسرائیل در قضیه درگیری‌های اخیر حمایت کرد. و مدعی شد که تل‌آویو، بین نظامی و غیرنظامی فرق قائل است.

بلینکن با بیان اینکه تلاش دارد کمک‌های زیادی به غزه وارد شود. مدعی شد که حماس به دنبال آتش بس نبود. و تشکیلات خودگردان باید بعد از جنگ کنترل این باریکه را به دست بگیرد.

 

eheyat

Views: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *