انتخاباتانتخابات

نباید همه مشکلات را به تحریم ها و رفع این مشکلات را به مذاکرات هسته ای پیوند زد

خانه / استان ها / نباید همه مشکلات را به تحریم ها و رفع این مشکلات را به مذاکرات هسته ای پیوند زد

نکونام19

دولتمردان از گره زدن مذاکرات به مسئله انتخابات و رفع مشکلات داخلی کشور جدا پرهیز کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهار محال وبختیاری؛حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام گلپایگانی، درجمع علما، طلاب و مردم بسیجی شهرکرد به بیان تحلیلی از شرایط کنونی جهان منطقه و کشور پرداخت و گفت: امروز شاهد یک جنگ و مقاومت تمام عیار استکبار جهانی و هم پیمانانش در برابر جبهه مقاومت هستیم که در چنین شرایطی مراقبت و حفظ هوشیاری و بصیرت در همه عرصه یک ضرورت است.

نماینده ولی فقیه در استان، بزرگ کردن و به رخ کشاندن مسائل و مشکلات درونی کشور و ارائه تصویر و تحلیل نادرست از شرایط درونی نظام و در نهایت تضعیف انقلاب اسلامی ایران را نقشه شوم امروز دشمنان دانست و گفت: دشمن از هر فرصتی برای شنیدن و بزرگ جلوه دادن و به رخ کشاندن مشکلات درونی ما استفاده می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام، خطاب به مسئولان و کارگزاران نظام توصیه و تاکید کرد: مسئولان ارشد ما مراقب سخن گفتن خودشان باشند و اجازه ندهند دشمن حرف‌ها و تحلیل‌های نادرست خودش را به وسیله سخنان مسئولان ما به بیرون منعکس کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استات خاطرنشان کرد: متأسفانه در چند روز اخیر برخی از سخنان مسئولان زمینه‌ساز و گشاینده سرفصل‌ها و تحلیل‌های نادرست بیگانگان در حق نظام جمهوری اسلامی ایران شد که می‌طلبد مسئولان نسبت به بیان سخنان خود هوشیار و آگاه باشند.

امام جمعه شهرکرد در ادامه به مسئله مذاکرات هسته‌ای نیز اشاره کرد و گفت: دولتمردان و تیم مذاکره کننده از گره زدن این مذاکرات به مسئله انتخابات و رفع مشکلات داخلی کشور جدا پرهیز کند؛ بلکه تلاش کند در این عرصه از امکانات موجود برای تقویت پایه‌های اقتصاد مقاومتی بهره بگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با تاکید بر اینکه شرایط کنونی کشور ما یک شرایط پر امکانات و آماده برای توسعه است گفت: این مسئله مهم را هم مردم و هم بسیاری از واقع گرایان در داخل می‌دانند و تاکید می‌کنند که امکانات درونی کشور برای رفع مشکلات و چالش‌ها خوب و بسیار مناسب است.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: بر همین اساس و با توجه به شرایط کنونی، تاکید مقام معظم رهبری بر سوق دادن امکانات به سمت اقتصاد مقاومتی یک اقدام عالمانه و حکیمانه است؛ چرا که رهبری از ظرفیت‌ها و امکانات درونی آگاه است وبر اساس همین آگاهی عالمانه مسئله اقتصاد مقاومتی و حرکت به این سمت را مطرح کرده اند.

رئیس شورای سیاست گذاری مساجد استان با بیان اینکه اگر به اقتصاد مقاومتی عمل کرده بودیم وضعیت ما بهتر از شرایط کنونی بود تاکید کرد: هنوز هم زمان برای حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی دیر نشده است.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام تصریح کرد: با حمایت از تولیدگران ، جلوگیری از واردات بی‌رویه کالا به ویژه ورود کالای قاچاق به کشور ، سوق دادن مردم به سمت خرید کالاهای داخلی و ایجاد یک پیوستگی و تعامل درونی و سازمانی می‌توان اقتصاد مقاومتی این تنها را حل مشکلات و واقعیت انکار ناپذیر را احیا کرد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *