نشست علمی بصیرتی خواهران مداح چهارمحال و بختیاری + تصاویر

خانه / استان ها / نشست علمی بصیرتی خواهران مداح چهارمحال و بختیاری + تصاویر

نشست علمی بصیرتی خواهران مداح چهارمحال و بختیاری با موضوع افزایش جمعیت و آشنایی با آسیب های ماهواره، در حسینیه آیت الله بهاءالدینی سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

نشست علمی بصیرتی خواهران مداح چهارمحال وبختیاری باموضوع افزایش جمعیت و آشنایی با آسیب های ماهواره، در حسینیه آیت الله بهاءالدینی سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛سرکار خانم حامدی از اساتید حوزه با اشاره به موضوع ماهواره و برنامه های مخرب آن گفت: دشمن در صدد اختلاف انگیزی و از بین بردن عقاید و اعتقادات مردم از طریق جنگ مسلمان علیه مسلمان است.

وی به حمایت مالی دشمنان اسلام از سایت های همسوی با استکبار اشاره کرد و ادامه داد: دشمن برای دامن ردن به اختلافات، سایت ها و شبکه های ماهواره ای با نام اهل بیت علیهم السلام را راه اندازی و حمایت مالی می کنند.

حامدی، در بخش دیگری از سخنان خود به افزایش جمعیت اشاره کرد و گفت:هم اکنون نگرانی خانواده ها را مسائل اقتصادی، بیکاری و تربیت فرزند تشکیل می دهد و اکثر خانواده ها به علت این مشکلات که تا حدود بسیار زیادی صحیح نمی باشد از تولید نسل و فرزند آوری خودداری می کنند.

وی، در ادامه بیان داشت: کشورهای اروپایی با تشویق مادی و معنوی مردم و خانواده ها در پی ازدیاد و افزایش نسل هستند و به سمت افزایش جمعیت پویا و زنده نگه داشتن جامعه در حال پیشروی می باشند.

حامدی، ادامه داد: کشورهای اروپایی هدفشان افزایش جمعیت خود و کاهش جمعیت و عدم کارایی کشورهای نسل سوم و آسیایی می باشد.

استاد حوزه علمیه، با اشاره به طرح کنترل جمعیت در ایران که از سال 68 آغاز شد، اشاره کرد و گفت: در تدوین برنامه توسعه اول قرار بود کنترل جمعیت تا سال 1390 باشد که پایان سال 1372 یعنی حدود 4 سال این طرح عملیاتی شد و بعد از آن تاکنون مباحث مربوط به جمعیت راکد شد و در نهایت با ورود مقام معظم رهبری به این بحث، در سال های اخیر مسئولین به دنبال افزایش جمعیت و کاهش آسیب های آن شده اند.

وی، تصریح کرد: کشور تا سال 1420 به سمت سالمندی می رود که مشکلات و آسیب هایی را به دنبال خواهد داشت که : کاهش نیروی کار- کاهش نیروی مولد و زنده جامعه (نخبگان)- بالا بودن هزینه های نگهداری سالمندان – وارد کردن نیروی کار جوان و از دست دادن سرمایه ملی- از جمله این مشکلات است.

در این جلسه که حدود 100نفر از خواهران بسیجی مداح از سراسر استان حضور داشتند مسئول بسیج مداحان استان با تبریک دهه کرامت به تشریح برنامه های بسیج مداحان پرداخت.

سرگردپاسدار حجت الله کیانی فعال سازی رده های بسیج مداحان در نواحی،تشکیل جلسات هماهنگی با مداحان و مسئولین هیئات مذهبی و نیز هماهنگی حضور مداحان برادر و خواهر درکلاس های آموزش مداحی را از جمله برنامه های بسیج مداحان عنوان کرد.

شایان ذکراست:تلاوت قرآن مجید،قرائت صلوات خواصه حضرت امام رضا علیه السلام، ایرادسخن رییس شورای قشر بسیج مداحان استان چهارمحال وبختیاری از دیگر برنامه های این مراسم باشکوه بود.

1

IMG_0975

IMG_0989

IMG_0997

 

انتهای خبر /

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *