نشست فرهنگی سیاسی واحد عترت خواهران هیات رزمندگان اسلام شهرستان بویین میاندشت

خانه / استان ها / نشست فرهنگی سیاسی واحد عترت خواهران هیات رزمندگان اسلام شهرستان بویین میاندشت

مراسم نشست فرهنگی سیاسی هیات رزمندگان اسلام واحد عترت خواهران با همکاری وهمراهی حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا(س) ناحیه سپاه بویین میاندشت با حضور خواهرا بسیجی و اعضاء هیات عترت خواهران رزمندگان در مصلی نماز جمعه برگزار شد

در آستانه هفته بسیج هیات رزمندگان اسلام واحد عترت خواهران شهرستان بویین میاندشت با همکاری حوزه مقاومت حضرت زهرا(سلام الله علیها) ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نشست فرهنگی سیاسی با حضور خواهران در مصلای نماز جمعه برگزار کردند که دراین مراسم معنوی یکی از خواهران بسیجی واستاد حوزه علمیه “سرکار خانم سعادت یار “در راستای بسیج وهدف از تجمع بسیجیان سخن گفتند وافزودند : خواهران بسیجی بیشترین وظیفه را درجامعه امروزی دارند اول اینکه باید خود الگوئی برای همه مردم خصوصا خواهران در جامعه باشند از هرنظر تا بتوانند اربه معروف ونهی از منکر کنند که درجامعه امروزی ما دشمن فعالیت میکند و دختران وجوانان مارا از اعتقاداتشان دور می کند  وظیفه ما هست که با خانواده ها چهره به چهره بنشینیم وصحبت کنیم که در حفظ فرزندان خود بیشتر دقت داشته باشند چون که دشمن دارد با تبلیغات جوانان را از راه بدر می کند.

ویدر رابطه با فرهنگ جامعه اسلامی افزودند:، اهميت خاصي به مقوله فرهنگ و تعامل افراد با يكديگر نه تنها به عنوان اعضاي يك جامعه، بلكه به عنوان يك فرهنگ ويژه و شناخته شده جامعه اسلامي، مي‌دهد. فرهنگ عمومي در كشور ايران مبتني بر اصول و معارف اسلامي است. در دين مقدس اسلام غير از اينكه افراد به يك سلسله مباني فردي از نظر مسائل اخلاقي و فرهنگي معتقد هستند، يك سلسله قوانين و برنامه‌هايي وجود دارد كه بر اساس روابط اجتماعي افراد را به يكديگر پايبند مي‌سازد.

د رادامه در رابطه با بسیج وواژهای در شان بسیج گفتند:بسیج حنجره‌ای است سوزان بر ای سرودن حماسه‌های سترگ و خورشیدی است تابناک برای شب‌های سرد و تاریک و وحشت‌زا.
بسیج سپاهی است مسلّح به ایمان و مجهّز به عشق و ریسمانی است برای بالا رفتن از شانه‌های خیس آسمان.
بسیج لشگر حسین مظلوم است در روز عاشورا و رگبار اللّه‌ اکبر و فریاد تکبیرهایبسیج میعادگاهی است برای کبوتران سرخ دلی که دل‌هایشان برای پرواز در اوج می‌تپد و بسیجی همان کبوتر سرخ دل است.
بسیجی چکیده عشق است و نماد غیرت. سمبل تعصب است و پاسدار مکتب.
بسیجیان، سرو قامتانی هستند که سرو در توصیف عظمتشان خمید و دریادلانی که دریا برای تفهیم وسعتشان خشکید. پروانه صفتانی که شمع از سوز و جمالشان آب شد، غیرتمندانی که کوه از هیبت غیرتشان فرو ریخت و طلایه‌دارانی که حق در سیمایشان متجلّی است
چه خالصانه جان در کف می‌نهند و چه عاشقانه زندگی را در طبق اخلاص.مگر جز این است که همه رنگ‌ها، در حضور سبز و عشق سرخ و رویِ سفید و نگاه آبی بسیجی خود را می‌بازد و همه فریادها از هیبت نام بسیج، در گلو خشک می‌شوند؟!
مگر جز این است که: «سر مر۲۰۱۵۱۱۱۳_۰۹۴۳۱۱دان حق‌گو پیش غیر و آشنا بالاست».و در ادامه برنامه مراسم  توسط مداحان در راستای نزدیک شدن به اربعین حسینی ذکر مصیبت کردند.

Visits: 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *