نفوذ تهدید پسابرجام است

خانه / استان ها / نفوذ تهدید پسابرجام است

سنایی2

سردار رسول سنایی راد در جمع فرهنگیان بسیجی استان ، با بیان اینکه از برجام عبور کرده ایم، گفت: در پسابرجام تهدیدی به نام نفوذ وجود دارد و خاستگاه آن هم در بیرون است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار رسول سنایی راد امروز در برنامه مجمع عالی بسیج فرهنگیان برگزار شد به مبحث سلطه پنهان و آشکار اشاره کرد و گفت: سلطه زمانی آشکار است که همچون گذشته با قدرت گره خورده و جهت تمکین و اطاعت باشد و زمانی می‌گوییم سلطه پنهان است که از نفوذ استفاده می‌کند و تکیه بر جذابیت دارد.

وی، اظهار کرد: ما از برجام عبور کرده‌ایم و در حال حاضر باید با همت و تلاش به سمت اجرایی شدن آن حرکت کنیم.

معاون سیاسی سپاه بیان کرد: اگر از آمادگی کامل برخوردار باشیم می‌توانیم تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

سردار سنایی راد خاطرنشان کرد: در پسابرجام تهدیدی به نام نفوذ وجود دارد و خاستگاه آن هم در بیرون است.

وی افزود: آمریکا امروزه به دنبال تغییر باورها است و درصدد است باورهای دینی و هدایت نظام و غیره را به سمت و سوی استانداردهای خودش پیش ببرد.

معاون سیاسی سپاه کشور در ادامه اظهار کرد: نفوذ درحال حاضر همچون زمان منافقان نیست که نفوذگران مشخص باشند؛ بلکه برخی به خاطر پول و برخی بدون آنکه پولی دریافت کنند، با افتخار به جریانات نفوذی کمک می‌کنند.

سردار سنایی راد، تصریح کرد: آمریکا به دنبال حل مشکل ما نیست و فقط می‌خواهد به اهداف خود دست پیدا کند.

وی با اشاره به حمایت های آمریکا، دولت های غربی و منطقه ای از گروه های تکفیری و تروریستی داعش در منطقه و تسهیلاتی که در اختیار آنها برای فروش نفت و درآمدزایی قرار می گیرد، گفت: تنها با قطع کمک ها و حمایت هاست که جنایات این گروه تروریستی پایان خواهد یافت.

معاون سیاسی سپاه، ادعای مقابله آمریکا با داعش را ظاهری دانست و تأکید کرد: مقاومت در سوریه فقط به وسیله سردار قاسم سلیمانی در حال انجام است و آمریکا فقط به ظاهر در حال مقابله با داعش است و فقط سخن می‌گوید و در عمل از این گروه تروریستی حمایت می‌کند.

انتهای خبر/

Visits: 104

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *