انتخاباتانتخابات

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری از بیمارستان مرخص شد

خانه / استان ها / نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری از بیمارستان مرخص شد

امام جمعه شهرکرد بعد از عمل جراحی پروستات و طی دوره نقاهت از بیمارستان آیت الله گلپایگانی شهر قم ترخیص و به استان چهارمحال و بختیاری بازگشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین نکونام، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه شهرکرد که به دلیل عارضه‌ى پروستات، در بیمارستان‌ آیت‌الله گلپایگانی قم بستری و تحت عمل جرّاحى قرار گرفته بود و پس از پایان دوران بستری و بهبود کامل، از بیمارستان مرخص شدند.

رییس دفتر نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهرکرد در مصاحبه‌ای ضمن ابراز رضایت از عمل جراحی پروستات انجام‌شده، گفت: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه شهرکرد ۱۸آبان ماه به دلیل عارضه پروستات در بیمارستان بستری و تحت عمل جراحی قرار گرفتند که پس از انجام موفقیت‌آمیز عمل و چهار شب بستری بودن در بیمارستان به‌منظور انجام مراقبت‌های بعدی، از بیمارستان ترخیص شدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌رضا ملک محمدی افزود: پس از طی روند مراقبت‌های بعدازاین عمل در بیمارستان که معمولاً برای همه بیماران بین سه تا پنج روز می‌باشد، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه شهرکرد نیز با بهبودی کامل، بیمارستان را ترک نموند.

وی با تشکر و قدردانی فراوان از ابراز محبت و حضور مسئولان استانی و کشور، روحانیت معظم و عموم مردم استان در بیمارستان افزود:از همه‌کسانی که در این مدت با حضور در بیمارستان و یا با ارسال پیام اظهار لطف نمودند، صمیمانه تشکر و سپاسگزاری می‌نمایم.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *