انتخاباتانتخابات

نیمه اول سال ۱۳۹۴ کنگره ۲۴۰۰ شهید چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

خانه / استان ها / نیمه اول سال ۱۳۹۴ کنگره ۲۴۰۰ شهید چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از برگزاری کنگره ۲۴۰۰ شهید چهارمحال و بختیاری در نیمه اول سال ۱۳۹۴ خبر داد.

سردار

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از برگزاری کنگره ۲۴۰۰ شهید چهارمحال و بختیاری در نیمه اول سال ۱۳۹۴ خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام 13 آدرماه در نشست بررسی و برنامه‌ریزی برگزاری کنگره شهدای استان، از تدوین بیش از 300 عنوان برنامه برای اجرای این کنگره خبر داد و گفت: از این تعداد عنوان برنامه بیش از 60 عنوان برنامه محوری و اساسی هستند که بخشی از آنها برای اجرا و عملیاتی شدن نیازمند بودجه و اعتبار لازم هستند.

سردار رضا محمدسلیمانی با اشاره به تشکیل 14 کمیته در راستای برگزاری هر چه با شکوه‌تر کنگره شهدای استان، ستاد کنگره، کمیته آمار و رایانه،جمع‌آوری آثار شهدا، روابط عمومی، حوزه هنری تیپ 44 حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام، مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه، اقشار، بازرسی، گنجینه‌ها، ورزش و جوانان و اجرایی را از مهم‌ترین کمیته‌های برگزاری این کنگره عنوان کرد.

وی در تشریح بخشی از ویژگی‌های این برنامه‌ها تصریح کرد: بخشی از برنامه‌های پیش بینی شده خود درآمدزا هستند و هزینه‌های خود را تامین می‌کنند اما بخش دیگر از برنامه‌ها تنها با امکانات دولتی قابل اجرا هستند.

به گفته فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، بخش اعظمی از برنامه‌ها با محوریت بررسی و تبیین  تهدیدات، آسیب‌ها و معضلات اجتماعی و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان تدوین شده‌است.

وی ماندگاری و تاثیرگذاری برنامه‌های پیشنهادی ستاد کنگره شهدا، فراگیری و اثربخشی برنامه‌ها در جامعه، توأم بودن کمیت و کیفیت در اجرای برنامه‌ها و اولویت بندی در اجرای برنامه‌ها را از مهمترین ویژگی‌ها برنامه‌های پیشنهادی برشمرد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام دیدار اعضای ستاد کنگره با مقام معظم رهبری و تاییده ایشان برای اجرای برنامه را نقطه آغاز اجرای این کنگره دانست و گفت: در صورت تایید رهبر انقلاب این کنگره برگزار خواهدشد برهمین اساس تمام تلاش ما برای پرمحتوا کردن برنامه‌های این کنگره است.

سردار محمدسلیمانی نوشتن قرآن کریم به خط یکی از خوش نویسان استان و درج اسامی شهدا در حاشیه آن، بافت قالی 3*4 با نقشه استان و نشان گلزارهای شهدا در استان، چاپ 180 عنوان کتاب با موضوع ایثار و شهادت، نوشتن و ساخت قاب قرآنی بزرگ با مزین شدن عکس شهدای استان بخشی از مهم ترین برنامه های این ستاد برشمرد.

وی ساخت یادمان دفاع مقدس رزمندگان استان در خوزستان، ساخت نماد امام(ره) و مقاومت مردم در میدان انقلاب، ساخت و نصب تندیس و سردیس شهداء شاخص استان در مراکز عمومی، ساخت نماد ایثار و شهادت در سر در مدارس ، دانشگاه ها، مساجد، حسینیه ها و ادارات را از دیگر  برنامه های پیشنهادی عنوان کرد.

انتهای خبر /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *