هتک حرمت پیامبر اسلام، اهانت به تمام ادیان آسمانی است

خانه / استان ها / هتک حرمت پیامبر اسلام، اهانت به تمام ادیان آسمانی است

حجت الاسلام کریم سرافراز، در شورای فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، گفت: هتک حرمت پیامبر اسلام، اهانت به تمام ادیان آسمانی است.

 

سرافراز4

حجت الاسلام کریم سرافراز، در شورای فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، گفت: هتک حرمت پیامبر اسلام، اهانت به تمام ادیان آسمانی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در جمع فرماندهان، ‌مدیران و مسئولین سپاه استان، ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی باشکوه اعلام برائت از هتاکان به مقدسات دینی، به ویژه کاریکاتوریست های نشریه فرانسوی شارلی ابدو،‌این اقدامات را در راستای اسلام هراسی استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل خواند.

حجت الاسلام کریم سرافراز، با تاکید بر اینکه هتک حرمت به پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم، بی‌حرمتی به تمام ادیان الهی و انسان‌های مؤمن و موحد می باشد، افزود:  باید هتک حرمت به پیامبر اسلام را محکوم کنیم؛ چرا که پیامبر اسلام ثمره و تکمیل کننده رسالت الهی است.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان، ادامه داد:‌ قطعا تمام موحدان و کسانی که معتقد به خداوند هستند انزجار خود را نسبت به کسانی که به بهانه حقوق بشر به پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم، توهین کردند نشان می‌دهند و خشم ملت های مسلمان جزء با مجازات عاملان این اهانت، فروکش نخواهد کرد.

حجت الاسلام سرافراز، گفت: توهین به شخصیت بزرگ پیامبر اکرم حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم توسط نشریه شارلی ابدو در کشوری که آن را مهد آزادی بیان می دانند در واقع توهین به اعتقادات یک و نیم میلیارد مسلمان و پیروان سایر ادیان الهی است.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان،تصریح کرد:حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم،پیامبر شایستگی ها،خوبی ها، صلح و انسان دوستی است. و این هتک حرمت رنگ و بویی از تمدن نداشت؛ گرچه در ظاهر به نام و در حمایت از آزدی بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، با اشاره به آیه شریفه “‌وَ ما اَرْسَلْناکَ اِلاّ رَحْمَةً لِلعالَمِینْ “،تأکید کرد: پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فقط به مسلمانان تعلق ندارند بلکه همه اندیشمندان، شخصیت های بزرگ و انسان های اصیل و اخلاق گرا، در سراسر جهان و در زمان های مختلف تاریخی به آن حضرت احترام می گذارند؛ لذا توهین به پیامبر رحمت و انسانیت به هر بهانه ای، محکوم است .

وی،توهین و تمسخر رانشانی از عجز درمنطق و استدلال هتاکان حریم نبوی دانست و ضمن مذموم و ناپسند دانستن این اقدام نشریه شارلی ابدو، گفت:امروز همه جهان اسلام و تمامی پپروان ادیان الهی،توهین به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و احساسات مذهبی مسلمانان و همچنین خشونت و افراطی گری به بهانه دفاع از دین را محکوم کرده اند و نباید جنایات گروه های تکفیری را به پای اسلام و مسلمین نوشت.

حجت الاسلام سرافراز،اظهار داشت:‌گروه های تکفیری با نام اسلام جنایت می کنند و می خواهند با این عمل چهره اسلام را مخدوش کنند.

انتهای خبر /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *