هشت سال دفاع مقدس اقتدار نظام اسلامی ایران را در جهان تثبیت کرد

خانه / استان ها / هشت سال دفاع مقدس اقتدار نظام اسلامی ایران را در جهان تثبیت کرد

امام جمعه موقت شهرکرد، با اشاره به اظهارات وقیحانه نخست وزیر انگلیس، گفت: کسانی که سیاه‌ترین کارنامه و عملکرد را در تاریخ دارند با کمال بی‌ادبی در مورد مسئولان و مردم ایران اظهار نظر می‌کنند.

فاطمی2

امام جمعه موقت شهرکرد، با اشاره به اظهارات وقیحانه نخست وزیر انگلیس، گفت: کسانی که سیاه‌ترین کارنامه و عملکرد را در تاریخ دارند با کمال بی‌ادبی در مورد مسئولان و مردم ایران اظهار نظر می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛امام جمعه موقت شهرکرد، با تبریک آغاز دهه ازدواج و آغاز ماه ذی الحجه،اظهار داشت: 10 روز اول این ماه از مهم‌ترین ایام سال است و شب اول این ماه جایگاه ویژه‌ای میان شب‌های سال دارد.

حجت اسلام فاطمی، با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علیه السلام علیه السلام و فاطمه زهرا سلام الله علیها، به پرورش حضرت علی علیه السلام نزد پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم اشاره کرد و ازدواج ایشان با حضرت فاطمه سل را منشأ حرکت و نور دانست.

امام جمعه موقت شهرکرد، به جایگاه والای این خانواده در جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: رهبری جامعه اسلامی به این خانواده سپرده شد؛ اما بدخواهان اسلام مانع تحقق اهداف پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم و اجرای قوانین الهی در جامعه اسلامی شدند.

حجت الاسلام فاطمی، ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه سلام الله علیها را الگوی مسلمین در این عصر معرفی کرد و تصریح داشت: ازدواج پدیده‌ای مقدس و کانون مطهری از بهترین حلال خداست؛ اما متاسفانه طیف قابل توجهی از جامعه اسلامی در بسیاری از مباحث ازدواج به احکام اسلامی توجه نمی‌کنند.

امام جمعه موقت شهرکرد بر ضرورت پرهیز از گناه در مراسم ازدواج تاکید کرد و گفت: ازدواج یک امر مقدس است و مجلس آن نیز باید پر از نورانیت و معنویت و با یاد سنت‌های الهی و نه با گناه و معصیت برگزار شود.

مدیر حوزه علمیه شهرکرد، در بخش دیگری از سخنانش، هفته دفاع مقدس را گرامیداشت و گفت: هشت سال دفاع مقدس اقتدار نظام اسلامی ایران را در جهان تثبیت کرد.

وی، افزود:فرزندان غیور اسلام با اقتدار خود توانستند در مقابل ظلم و جور بایستند و از کیان ایران اسلامی دفاع کنند و با سربلندی پیروز شوند به طوری که اکنون علم این پیروزی به مراتب بلندتر از قبل برافراشته شده است.

حجت الاسلام فاطمی، در ادامه با اشاره به اظهارات وقیحانه نخست وزیر انگلیس بعد از ملاقاتش با رئیس جمهور ایران، بیان داشت: کسانی که سیاه‌ترین کارنامه و عملکرد را در تاریخ دارند با کمال بی‌ادبی در مورد مسئولان و مردم ایران اظهار نظر می‌کنند.

وی اظهارکرد: ایران همواره مواضع مستحکمی دارد و در حوزه قدرت، سربلند به ارزش‌های اسلامی و اقتدار ملت همیشه در صحنه است.

امام جمعه موقت شهرکرد، افزود: ما در مواجه با غرب باید بر مواضع امام راحل و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) محکم بایستیم و آن را حفظ کنیم.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در مواجه با غرب، گفت: ایشان همواره فرموده‎اند که هرچقدر از در دوستی با غرب وارد شویم آن‌ها شعور درک نیت ما را ندارند و آن را از سر ضعف ما می‏‌دانند در حالی که ما در موضع قدرت هستیم.

انتهای خبر/

Views: 232

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *