هفتمین روز شهادت مدافع حرم در چهارمحال و بختیاری به روایت تصویر

خانه / استان ها / هفتمین روز شهادت مدافع حرم در چهارمحال و بختیاری به روایت تصویر

 مراسم هفتمین روز شهادت سردار شهید عزت الله سلیمانی از مدافعان حرم در مسجد جامع مرغملک از توابع استان چهارمحال و بختیاری با حضور نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه، برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛  در این مراسم معنوی خیل کثیر عاشقان ایثار و شهادت، رزمندگان، یادگاران دفاع مقدس و فرماندهان و مسئولان سپاه استان، نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل بنیاد شهید انقلاب اسلامی استان و اهالی شهیدپرور روستای مرغملک از توابع شهرستان شهرکرد استان چهارمحال و بختیاری در مسجد جامع امام صادق این روستا حضور داشتند.

حاضران در این مراسم با همراهی دسته زنجیرزنی در گلزار شهدای مرغملک حضور یافته و به مقام والای شهدای هشت سال دفاع مقدس و سردار شهید عزت الله سلیمانی از مدافعان حرم مطهر حضرت زینب سلام الله علیها در سوریه، ادای احترام کردند.

پیکر مطهر این شهید که از مستشاران سپاه در سوریه و دفاع از حرم اهلبیت علیهم السلام بود، 12 آبان وارد استان شد و 13 آبان در تظاهرات استکبارستیزی بر روی دستان مردم شهید پرور چهارمحال وبختیاری تشیع و سپس در گلزار شهدای زادگاهش (مرغملک) به خاک سپرده شد.

عکس از: مسلم عسگری

گزارش تصویری:

Visits: 22

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *