همایش استانی پیروان عترت در ایلام + تصاویر

خانه / پیروان عترت / همایش استانی پیروان عترت در ایلام + تصاویر

همایش استانی پیروان عترت هیأت رزمندگان اسلام در استان ایلام برگزار گردید.

این همایش با حضور مسئول واحد پیروان عترت هیأت رزمندگان اسلام سرکار خانم ساکت و مسئول بازدی از شهرستان ها سرکار خانم صائمی و مسئول واحد برادران هیأت رزمندگان اسلام استان ایلام برادرعلی نظری و همچنین مدیران و اعضای شورای پیروان عترت خواهران هیأت رزمندگان اسلام استان و شهرستان های تابعه ی ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پیروان عترت خواهران، مهرپرور مسئول واحد پیروان عترت خواهران استان ایلام هدف از برگزاری این همایش را هم افزایی فکری مدیران پیروان عترت و اعضای شوراء در راستای برنامه های راهبردی، شناخت آسیب های که در پیشروی جامعه هدف وجود دارد و ارائه راهکار در خصوص رفع این آسیب ها، در دستورکار قراردادن فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، گسترش شبکه خادمین، سخنرانان، مداحان، قاریان در سطح شهرستان های پیروان عترت استان ایلام، شناسایی و جذب خیرین، برگزاری مراسم و مناسبت ها در طول سال به صورت کمی و کیفی، گسترش جلسات اتاق های فکر با حضور افراد صاحب نظر و اندیشه ورز در جهت رفع آسیب های موجود، زنده نگه داشتن یاد و خاطره ی شهدا از طریق برگزاری مراسمات و دیدار و سرکشی از خانواده معزّز شهداء دانست.

در ادامه این همایش سرکار خانم ساکت به عنوان سخنران اصلی برنامه بیان نمودند:

دشمن از طریق جنگ سخت نتوانست اهداف شوم و پلید خود را به پیش ببرد و امروز از طریق جنگ نرم می خواهد جوانان ما را دچار آسیب کند ما باید سطح هوشیاری را در بین خانواده ها بالا ببریم و آنها را با آسیب های ماهواره که یکی از ابزارهای جدی در جنگ نرم است آشنا سازیم .

وی اظهار داشت: در راه اندازی و تقویت اتاق های فکر تلاش کنید و در سطح شهرستان ها از افراد با انگیزه، خوش ذوق و خوش فکر در برگزاری مراسم و مناسبت ها بهره گیرید و مخاطبین در برنامه های فرهنگی هیأت پیروان عترت بصورت فراخوان عمومی گرد هم جمع شوند.

هم چنین در پایان بیان داشتند: گسترش تعامل و هماهنگی با ادارات، سازمانها و نهادهای فرهنگی و پوشش خبری برنامه ها در سطح صدا و سیما و خبرگزاری ها، سایت ها و… استفاده صحیح از فضای مجازی، تلاش در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سطح جامعه در دستور کار مدیران هیأت قرار گیرد.

شایان ذکر است، در پایان همایش مجموعه لوح های فشرده پیرامون ولایت فقیه از دکتر علی غلامی و نقد مستند خط و نشان رهبر- پخش شده از شبکه BBC در بین مسئولین هیئات پیروان عترت توزیع گردید. همچنین مسئولین شهرستان ها با ارائه ی مختصری از عملکرد خود به بیان دغدغه ها، موانع و مشکلات پرداختند.

IMG_0287 IMG_0288 IMG_0300 IMG_0302

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *