همایش بزرگداشت حماسه 9 دی از سوی هیات رزمندگان اسلام شهرستان نی ریز + تصاویر

خانه / استان ها / همایش بزرگداشت حماسه 9 دی از سوی هیات رزمندگان اسلام شهرستان نی ریز + تصاویر

همایش بزرگداشت حماسه نه دی از سوی هیات رزمندگان اسلام شهرستان نی ریز در محل مهدیه این هیات و با حضور بی نظیر اقشار مختلف مردم شهرستان نی ریز برگزار شد.

همایش بزرگداشت حماسه نه دی از سوی هیئت رزمندگان اسلام شهرستان نی ریز در محل مهدیه این هیئت و با حضور بی نظیر اقشار مختلف مردم شهرستان نی ریز به خصوص رئسا ، کارمندان ادارات ، روحانیت معظم و جوانان دانش آموز و دانشجو برگزار شد .

در این مراسم که با حضور جناب آقای دکتر هاجری ( کارشناس مسائل سیاسی ) همراه بود ، پس از اقامه باشکوه نماز جماعت مغرب و عشاء ، قرائت دعای توسل انجام و سپس مداحان اهل بیت در شب شهادت امام حسن عسکری (ع) به مداحی پرداختند و هم خوانی باشکوهی از سوی شرکت کنندگان در همراهی انقلاب اسلامی و مدح ائمه اطهار انجام پذیرفت .

 

IMG_4166 IMG_4167 IMG_4169 IMG_4178 IMG_4182

مراسم پس از قرائت قرآن و احترام به سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران رسمیت یافت و جناب سرهنگ توکل فرماندهی محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی ریز ضمن خیر مقدم به سخنران جلسه و مدعوین ، به تبیین ابعاد مختلف حضور حداکثری مردم در حماسه نه دی پرداختند و با یادآوری حضور مردم شهرستان نی ریز در هشتم دی ماه سال 1388 ( یک روز زود تر ) از رشادت مردم فهیم نی ریز در سالهای متمادی انقلاب اسلامی تمجید نمودند .

در ادامه این مراسم باشکوه دکتر هاجری ضمن تشریح و تبیین مسائل سیاسی روز کشور و منطقه به تفضیل در مورد موضوعاتی چون فتنه سال 1388 ، مذاکرات هسته ای ، گروه های تروریستی تکفیری و مسائل منطقه ای توضیحاتی ارائه نمودند و در ادامه به سوالات شرکت کنندگان در خصوص فتنه ، انتخابات پیشروی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ، مسائل اقتصادی ، سیاسی و فرهنگی و دیگر موضوعات پاسخ دادند که این مهم بسیار مورد توجه جوانان و دیگر شرکت کنندگان واقع شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *