همایش رهروان زینبی در یزد

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / همایش رهروان زینبی در یزد

همایش رهروان زینبی به همّت هیأت پیروان عترت رزمندگان اسلام و اداره اوقاف در امامزاده فاضل شهرستان یزد با حضور زنان عاشورایی برگزار گردید. در این همایش حجت الاسلام والمسلمین تکیه ایی قائم مقام تولیت مسجد مقدس جمکران و مسئول اعتکاف کشور؛ ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله علیه السلام خطاب به خواهران گفت: خداوند دو زن را در قرآن کریم الگوی شایسته ی شما بانوان معرفی میکند. حضرت آسیه و حضرت مریم سلام الله علیهما.

وی در  تبیین شخصیت حضرت زینب سلام الله علیها افزود: بانویی که این مجلس بنام او برگزار شده و امروز روزیست که او در کوفه خطبه خواند. حضرت زینب سلام الله علیها کوفه را با سخنرانی خود منقلب کرد. حجت الاسلام والمسلمین تکیه ایی گفت: عرض من برای معرفت افزایی است هر جا بمانی همان جا خسارت است هرروز باید با الگو گیری از حضرت زینب سلام الله علیها بر معرفتتان افزوده شود. خواهران عزادار و پیرو زینب سلام الله علیها این جایگاه شماست. این جایگاه اگر به فضای مجازی و ماهواره گرفتار شود، همه هویتش و شأنیتش را از دست میدهد و دیگر توانایی حفظ نماز اول وقت و عفاف و حجاب و تربیت فرزند را ندارد. این روضه های ماه محرم همه معارف دین است.

وی در پایان تصریح کرد: این عزّت را خدا میدهد که رعایت پاکی و پاکدامنی در وجود زن نهادینه میشود.

در پایان این مراسم به سه خانواده شهید مدافع حرم هدایایی به رسم یادبود اهداء شد و قرائت میثاق نامه  و امضاء توسط زنان عاشورایی حاضر در مراسم انجام گرفت.

انتهای خبر/

Visits: 94

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *