همایش مقطع رهایی در سمنان + تصاویر

خانه / پیروان عترت / همایش مقطع رهایی در سمنان + تصاویر

به مناسبت فرارسیدن سی و سومین سال از ایام الله دهه ی فجر، همایش مقطع رهایی در گلزار شهدای امامزاده یحیی(ع) سمنان به همت واحد عترت هیأت رزمندگان اسلام و با سخنرانی سرکار خانم مجتهدزاده برگزار شد. وی با بیان صحبت هایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشت و عنوان کرد:

« چرا بعد از 36 سال باز هم دور هم جمع میشویم و حادثه انقلاب را گرامی می داریم. کشور ما دارای استعداد بالایی است و به خاطر همین استعداد چشم مستکبران به ما بود تا ما را از بین ببرند.

یکی از لایه های زیرین و مبنایی انسان دیدی است که نسبت به جهان دارد، یک سری دید الهی دارند و یک سری دید مادی دارند. دید الهی همه چیزش برای خداست اما دید مادی همه چیز آن مادی است و موجودیت خودش برای خودش مهم است. قیام مشروطیت، قیام جدی است وقتی ابرقدرت ها می بینند این قیام ایجاد شده آن را منحرف می کنند و تفرقه در سطوح رزمندگان می اندازند. شیخ نوری در برابر دوستان خودش که همه اهل قیام بودند آیت الله طباطبایی و … به دار کشیده می شوند بدون اینکه سخنی باشد. دیکتاتوری سیاه از هز جنایتی برای اینکه خفقان وجود داشته باشد استفاده می کردند و دریغ نمی کردند. داعش: مهره وحشی و خشنی از اسلام بسازند که دامن خود مستکبرین را گرفت.

آیت الله سعیدی و غفاری با روغن داغ سوختند و جرمشان پیروی از اسلام بود. قانون کاپیتولاسیون به حقارت ایران اضافه کرد که حتی اگر یک آشپز آمریکایی شاه را می کشت مؤاخذه نمی شد. به حضرت زینب در کاخ یزید: چه دیدی کشته شدن برادرت را؟ ما رأیت الا جمیلا. هدف: زنده نگه داشتن دین خدا بود و همین طور هم شد ما موظفیم قیام کنیم نه اصول نتیجه و به آن هم رسیدیم که هدف ایستادن در مقابل ظلم بود.

وقتی حضرت علی(علیه السلام) می فرمایند: حق را با افراد نسنجید با خود حق بسنجید معنای آن بصیرت انقلاب بود.

خواهر شاه، اشرف مسئول اصلی مافیای مواد مخدر بود. شاه مردم را سخنرانی خارج از کشورش به بدترین وجه تبدیل می کند. جرقه قیام از خرداد سال 41 شروع می شود که به این محصول شگفت آور که انقلاب اصلی شد رسید که امام فکر نمی کردند سال 41 یک محصولی از انقلاب باشد بیرون بیاید و بعد با اعتماد به خدا و تنها حرکت برای خداست و به ذات خداست که این ملت را پیروز می کردند ادامه دادند. قیام از آنجا شروع شد که روزنامه اطلاعات مقاله ای تحت عنوان اهانت به امام می نویسند که باعث قیام می شود که از قم، تهران، کرمانشاه و در نهایت همه شهرها قیام می کنند. قیام ما شبیه ترین قیام ها به اصل اسلام بو. انقلاب ما یک سبک جدید بود و تا آن زمان هر حرکتی که بود توسط شوروی یا آمریکا پشتیبانی و یا فروریخته می شد و حرکتی مستقل نبود. انقلاب باعث شد قدرت مستکبرین شکسته شود.سال 1967 اسرائیل به عراق حمله می کند که در 6روز کل سرزمین ها گرفته می شود. دشمنان در قالب جنگ نرم ارزشها را کمرنگ می کنند و سپس کم کم از بین میبرند. »

3 4 52

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *