همزمان با 9 دیماه همایش بزرگ بصیرتی بسیجیان شهرستان بهاباد برگزار شد + تصاویر

خانه / استان ها / همزمان با 9 دیماه همایش بزرگ بصیرتی بسیجیان شهرستان بهاباد برگزار شد + تصاویر

در این همایش حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه شاهدیه در سخنانی با گرامی داشت حماسه 9 دی گفت: تمام شواهدی که قبل و بعد از فتنه سال 88 افشا شد نشان داد که این فتنه برنامه‌ای از پیش طراحی شده و پیچیده بود

به گزارش روابط عمومی هیات رزمندگان اسلام شهرستان بهاباد همزمان با سالروز حماسه 9 دی بعد از ظهر امروز مراسم گرامی داشتی تحت عنوان همایش بصیرتی بسیجیان شهرستان بهاباد با حضور حجت الاسلام بشکانی امام جمعه شاهدیه ، حجت الاسلام دهقانی امام جمعه بهاباد، فرماندار ،فرماندهان نظامی و انتظامی فرهنگیان و بسیجیان و جمعی از مسئولین و اقشار مختلف مردم ولائی شهرستان بهاباد در محل سالن مجتمع فرهنگی هنری آخوند ملا عبدالله بهابادی برگزار شد
در این همایش حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه شاهدیه در سخنانی در جمع بسیجیان بهاباد با گرامی داشت حماسه 9 دی به اتفاقات روی داده در این جریان اشاره کرد و افزود : تمام شواهدی که قبل و بعد از فتنه سال 88 افشا شد نشان داد که این فتنه برنامه‌ای از پیش طراحی شده و پیچیده بود که از سال 78 شروع و تا سال 88 ادامه داشت
حجت‌الاسلام علی‌اکبر ابراهیمی بشکانی ریشه فتنه و فتنه انگیزی را با اشاره به تعبیر امیرالمؤمنین(ع) خودخواهی ، ریاست طلبی و پول دوستی عنوان کرد و گفت: این مسائل موجب می‌شود انسان به سمت فتنه انگیزی رود و اصلا جنبه دینی، خدایی بودن در آن مطرح نیست.
وی خاطر نشان کرد: فتنه 88 جریان پیچیده ای بود و از شعارهایی که داده می شد مشخص بود که فتنه گران نظام را نشانه گرفته‌اندو 9 دی راصبر و مقاومت و پایداری قهرمانانه در مقابل ظلم و ستم سران فتنه دانست.

امام جمعه شاهدیه تأکید کرد: بخش بزرگی از جریان فتنه 88 حساب شده و از روی برنامه‌ریزی و بخشی از آن از روی نادانی و ناآگاهی بود که متأسفانه برخی در چنبره آن افتادند و تبعات بسیار منفی برای جمهوری اسلامی داشت که به این زودی تلخی آن از کام نخواهد رفت.
وی با بیان اینکه فتنه گران در روز عاشورای سال 88 وقاحت را به سر حد خود رساندند ، ادامه داد: مردم با مشاهده توهین به مقدسات وامام حسین(ع) سکوت را جایز ندانستند و حماسه 9 دی که حماسه‌ای ماندگار و بزرگ در تاریخ است، خلق کردند و این نشان می‌دهد که امواج جریانات مردمی همیشه کارساز بوده است.
امام جمعه شاهدیه با اشاره به این که این حماسه بزرگ، همیشه ماندگار است و هیچ‌گاه از یاد و ذهن مردم ایران اسلامی پاک نمی‌شود خاطر نشان کرد: حماسه 9 دی انقلاب اسلامی را در برابر همه فتنه‌ها بیمه و توان توطئه‌ها و کید دشمن را علیه نظام اسلامی و فتنه‌گری‌ها خنثی کرد.
حجت الاسلام بشکانی گفت : تخم نفاق هر گاه در یک مملکت کاشته شد آرام آرام رشد میکند باید نفاق را شناخت و همیشه آماده و هوشیار بود که دشمن در کمین است .
وی به دستاورد روز 9 دی اشاره کرد و افزود : تجدید میثاق با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شهدا، امام شهدا و رهبر انقلاب از دیگر دستاوردهای روز ‌۹دی بود و ثابت کرد که این قیام نشات گرفته از جوشش عاشورایی پیروان مکتب اسلام بوده است.

IMG_0367 IMG_0374 IMG_0381 IMG_0385 IMG_0393 IMG_0397 IMG_0398 IMG_0402 IMG_0403 IMG_0404 IMG_0448 IMG_0451 IMG_0410 IMG_0411 IMG_0416 IMG_0419 IMG_0423

Views: 72

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *