هیئات مذهبی با همکاری روحانیون سپاه مقابله با جنگ نرم هستند

خانه / استان ها / هیئات مذهبی با همکاری روحانیون سپاه مقابله با جنگ نرم هستند

کانون6

منبر امروز جامعه فقط در مسجد نیست بلکه حضور در فضای مجازی می تواند حکم منبر را داشته باشد و مخاطبان آن هم اعضای شبکه های اجتماعی هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در همایش نقش هیئات در پیروزی انقلاب اسلامی خطاب به فعالان فرهنگی و قرآنی و مسئولین و اعضای هیئات مذهبی گفت: لحظه به لحظه شبهات و هجوم دشمن به مقدسات و معارف دینی و اسلامی ما در حال زیاد شدن است و این یعنی حضور ما هم باید در میدان جنگ نرم بیشتر شود.

حجت الاسلام سید محمد میربد افزود: بیشتر رخدادهاي نا امني در هر جامعه اي به مسايل فرهنگي و اجتماعي آن جامعه مربوط مي شود و تقويت مسايل فرهنگي در كاهش اين رخداد ها موثر است.

وی گفت: خداوند فرصت هاي بسيار خوبي براي تقويت مسايل فرهنگي و مذهبي در اختيار ما قرار داده است كه محرم ،صفر و ماه مبارک رمضان از جمله اين فرصت ها مي باشد و در حال حاضر هر عضو هیئت، در مقابله با تهاجم فرهنگی، باید حکم یک رسانه را داشته باشد.

حجت الاسلام میربد خاطر نشان کرد: هیئات ما نباید فقط در ماه محرم و صفرو فقط در مسجد و حسینیه فعالیت کنند بلکه در طول سال و در هر جایی باید تلاش کنند تا با تهاجم فرهنگی غرب مبارزه کنند.

وي با اشاره به ورود سبك زندگي غربي در برخي از خانواده ها گفت: بايد جلوي اين پديده شوم گرفته شود و تلاش نماييم تا زندگي ديني جايگزين آن شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی تصریح کرد: و در مقابله با این تهاجم باید تلاش، جهاد، ایستادگی و دفاع کنیم ، هر چند باید دانست این جهاد تلافات نیز خواهد داشت.

میربد خطاب به روحانیون و فعالان فرهنگی اذعان کرد: منبر امروز جامعه فقط در مسجد نیست بلکه حضور در فضای مجازی می تواند حکم منبر را داشته باشد و مخاطبان آن هم اعضای شبکه های اجتماعی هستند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *