وحدت بین اقوام، دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی ایران

خانه / استان ها / وحدت بین اقوام، دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی ایران

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه شهرکرد گفت: وحدت در بین مردم و اقوام مختلف یکی از بزرگ ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

زیارت2

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه شهرکرد گفت: وحدت در بین مردم و اقوام مختلف یکی از بزرگ ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام  امیرقلی جعفری در مراسم و سوگوار پیامبر اعظم وسبط اکبر که در حسینیه امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیها شهرکرد برگزارشد افزود: سال آینده ایران اسلامی شاهد انتخابات است و یکی از ترفندهای دشمنان انقلاب اسلامی دامن زدن به قومیت گرایی است.

وی تصریح کرد:همه انسان ها از هر قومی که باشند در زیر سایه اسلام ناب محمدی صلوات الله علیه وآله وسلم از ارزشهای دینی دفاع می کنند و باید قدردان این وحدت بود.

حجت الاسلام  جعفری گفت:ایجاد وحدت بین همه اقوام مختلف یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران است و دشمن از این وحدت هراس دارد.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد:برخورد قاطع با مفسدان یکی از مهمترین مطالبات مردم است و باید در برخورد با مفسادان همان گونه که مقام معظم رهبری نیز تاکید کرده اند،با جدیت و قاطعیت همراه باشد.

حجت الاسلام  جعفری، به سالروز رحلت حضرت رسول اکرم صلوات الله علیه و امام حسن مجتبی و امام رضا سلام الله علیهم اشاره کرد و گفت:

یکی از مهمترین ویژگی ها پیامبر مکرم اسلام،ترویج مکارم اخلاق و تربیت حسنه در جامعه بوده است.

به گفته وی،تربیت انسان بر اساس مفاهیم دینی و قرآنی از مهمترین رسالت های رسول مکرم اسلام بود و باید خانواده نسبت به تربیت اسلامی فرزندان خویش کوشا باشند.

تلاوت آیات نورانی قرآن، فریاد “لبیک یا رسول الله” نوحه خوانی ، سینه زنی و اقامه نماز ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام جعفری، از دیگر برنامه های این مراسم باشکوه بود.

انتهای خبر /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *