وصول ۴۹۳۰ اثر به چهارمین دوره مسابقات سراسری وبلاگ‌نویسی نماز

خانه / استان ها / وصول ۴۹۳۰ اثر به چهارمین دوره مسابقات سراسری وبلاگ‌نویسی نماز

کریمی2

مسئول ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری از ثبت نام چهار هزار و ۹۳۰ اثر در چهارمین دوره مسابقات سراسری وبلاگ‌نویسی نماز خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛حجت‌الاسلام محمد کریمی، دبیر ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری ششم اردیبهشت‌ماه در جلسه تصمیم‎گیری اختتامیه چهارمین دوره مسابقه سراسری وبلاگ‌نویسی نماز که با حضور کمیته‌های چهارگانه این مسابقه برگزار شد، از رشد 10 تا 12 درصدی شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات نسبت به سال گذشته خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات 110 نفر برگزیده خواهد داشت، افزود: تعداد وبلاگ‌ها در چهارمین دوره مسابقات چهار هزار و 930 اثر است که از این تعداد 700 وبلاگ مربوط به وبلاگ‌های دانشجویی و دو هزار و 230 وبلاگ مربوط به بخش عمومی است.

مسئول ستاد اقامه نماز استان حضور گسترده نوجوانان و جوانان را از تفاوت‎های مهم این دوره نسبت به دوره‎های گذشته عنوان و تصریح کرد: امسال تمام مراحل داوری بر عهده گروه داوری تبیان و زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی کشور انجام می‎شود.

وی اظهار کرد: اختتامیه این دوره از مسابقات هفتم خردادماه و همزمان با میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام برگزار و تندیس مسابقه به نفرات اول تا دهم اهدا خواهد شد.

انتهای خبر/

Views: 51

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *