وظیفه بسیج روشنگری جامعه پیرامون نفوذ جریانی است

خانه / استان ها / وظیفه بسیج روشنگری جامعه پیرامون نفوذ جریانی است

تویسرکانی2

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: دشمن با نفوذ جریانی در تلاش است باورها و جریان‌ها را از بین ببرد که وظیفه بسیج روشنگری جامعه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی، در سفر به شهرکرد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اظهار کرد: نفوذ به دو صورت فردی و جریانی صورت می‎‌پذیرد.

وی تصریح کرد: نفوذ فردی عمدتا در حوزه سیاسی امنیتی است و در آنجا شبکه اطلاعاتی بسیج موظف به رصد کردن و پیگیری می باشد که موفقیت‌های بزرگی از گذشته تا به امروز داشته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور به نفوذ جریانی اشاره کرد و افزود: دشمن با نفوذ جریانی در تلاش است باورها و جریان‌ها را از بین ببرد و معیارها را جابجا می‌کند که مقابله با این نفوذ نهضت روشنگری است و بسیج این امر را به خوبی انجام می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی خاطرنشان کرد: بسیج دخالت مصداقی نمی‌کند؛ چرا که چنین کاری خط قرمزی است که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تعیین کرده است.

وی با اشاره به اینکه به گفتمان رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی آنچنان که شایسته است توجه نشده است، بیان کرد: تاکنون از ظرفیت سپاه و بسیج در بحث اقتصاد مقاومتی آن‌چنان که شایسته است استفاده نشده؛ اما گفتنی است که یک کارگروهی در زمینه اقتصاد مقاومتی ایجاد شده است که در بخشی از آن چگونگی استفاده از ظرفیت سپاه و بسیج در اقتصاد مقاومتی مورد بررسی قرار می‌گیرد که این نهاد چگونه می‌تواند در اقتصاد مقاومتی کمک کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: معتقدیم این کارگروه باید با سرعت ادامه یابد تا فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به‌سرعت عملی شود.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برای حل مشکلات مردم تاکید به نگاه درونی دارند؛ اما برخی این نگاه به درون را حلال مشکلات نمی‌دانند،‌که این تغییر رفتار باید اصلاح شود.

انتهای خبر/

Views: 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *