تا پای جان از انقلاب دفاع خواهیم کرد

خانه / استان ها / تا پای جان از انقلاب دفاع خواهیم کرد

%d9%86%da%a9%d9%88%d9%86%d8%a7%d9%8538

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن باید بداند ملت ایران همچون گذشته برای دفاع از انقلاب ایستاده‌اند و تا پای جان از انقلاب دفاع می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین نکونام گلپایگانی در رژه اقتدار و صلابت نیروهای مسلح با تبریک دهه ولایت و امامت و هفته دفاع مقدس اظهار کرد: رژه 31 شهریور از ارزش ویژه ای برخوردار است چرا که دوران دفاع مقدس و خارات آن را برای ما تداعی می‌کند.

وی با بیان اینکه ما برای دفاع از انقلاب خود سرمایه‌های عظیمی را به میدان جنگ آوردیم خاطرنشان کرد: ما در دوران جنگ با وجود نداشتن سلاح‌های قدرتمند اما توانستیم در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم چرا که سرمایه‎‌های عظیمی همچون معنویت، ایمان، روحیه جهادی و انقلابی را در اختیار داشتیم و به میدان جنگ آوردیم.

این مسئول تصریح کرد: دشمنان اسلام و انقلاب نباید یادشان برود که ما همان مردمان دوران دفاع مقدس هستیم و هیچگاه از پای نخواهیم نشست و همیشه در مقابل دشمنان ایستادگی خواهیم کرد.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه مردم روحیه انقلابی خود را از دوران انقلاب همراه دارند، افزود: دشمنان باید بدانند که جوانان ما شادتر و فعال‌تر از گذشته در میدان حضور دارند و برای دفاع از اسلام و انقلاب فعالیت‌ می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه ملت ما ملتی منسجم است عنوان کرد: ما از کل دوران اسلام عبرت گرفته ایم و در مقابل دشمنان خود کوتاه نخواهیم آمد.

 انتهای خبر/

Views: 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *