پخت 90هزاز نان درسوسنگرد و حمیدیه+ تصویر

خانه / استان ها / پخت 90هزاز نان درسوسنگرد و حمیدیه+ تصویر

موکب محبین الائمه علیهم السلام”احباب الرضا” شهرکرد در شهرهای سوسنگرد و حمیدیه با پخت نان و توزیغ اقدام مورد در خدمت سیل زدگان عزیز است.

موکب محبین الائمه علیهم السلام”احباب الرضا” شهرکرد در شهرهای سوسنگرد و حمیدیه با پخت نان و توزیغ اقدام مورد در خدمت سیل زدگان عزیز است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مرتضی سجادی گفت:

این موکب از 14 فروردین تادهم اردیبهشت اقدام به بخت وتوزیع90هزار نان برای مردم ولایتمدار مناطق سیل زده سوسنگرد و شوشتر نموده است.

عضو شورای موکب محبین الائمه علیهم السلام افزود:موکب محب الائمه علیهم السلام “احباب الرضا” از روز های نخست در کنار مردم سیل زده سوسنگرد حضور داشت و به پخت نان و غذای گرم در این منطقه پرداخته است.

 عضو هیأت رزمندگان اسلام استان خاطرنشان کرد: روزانه 15 الی 20 نفر در موکب فعالیت می کنند و در کنار بخت نان  روزانه 300 تا 500 پرس غذای گرم در موکب طبخ و توزیع می شود.

سجادی به ارسال کمک های مردمی به مناطق سیل زده خوزستان اشاره وبیان داشت: یک میلیارد و 150 میلیون ریال کمک مردمی به صورت نقدی و غیر نقدی ارسال و با هماهنگی ستاد بحران فرمانداری سوسنگرد در بین مردم سیل زده این منطقه توزیع شد.

سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان با حضور در سوسنگرد از موکب محبین الائمه علیهم السلام” احباب الرضا” شهرکرد بازدید کردند.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: کربلایی مجتبی شریفی

 پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *