پیروز حقیقی این انتخابات ملت بزرگ ایران است

خانه / استان ها / پیروز حقیقی این انتخابات ملت بزرگ ایران است

آیت الله علیرضا اسلامیان، منتخب مردم چهارمحال و بختیاری در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه، تأکید کرد: پیروز حقیقی این انتخابات ملت بزرگ ایران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ آیت الله علیرضا اسلامیان با صدور بیانیه از حماسه حضور مردم در انتخابات هفتم اسفند تقدیر کرد.

متن کامل بیانیه نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ‏ وَ يُثَبِّتْ أَقْدامَكُمْ

مردم مؤمن و سلحشور استان چهار محال و بختیاری

حماسه باشکوهی که شما در هفتم اسفند ماه آفریدید، آزمون خیره کننده ای بود که چهره ی مصمم ایران اسلامی را در معرض نگاه دوستان و دشمنان قرار داد. رشد فزاینده ی سیاسی و پای فشردن بر مردم سالاری دینی صادقانه، حقیقت تابناکی است که با حضور متراکم شما مردم بصیر و شجاع در پای صندوق های رأی بار دیگر دست ردّی به سینه نفاق و فتنه زد.

حماسه حضور شما پیوند مستحکم ایران و ایرانی را با نظام اسلامی به رخ همه ی بدخواهانی کشید که با صد ترفند سیاسی، اقتصادی و امنیتی درپی گسستن و متزلزل کردن این اعتماد و پیوند مقدس اند.

ایرانیِ مؤمن و غیور در انتخابات هفتم اسفند ماه، ظرفیت عظیم خود را در مواجهه ی متین و خردمندانه با جنگ روانی بازیگران سلطه و استکبار، با زیبایی و چیره دستی هر چه تمام تر به تصویر کشیده و انقلاب اسلامی و منافع ملی خود را بیمه کرد.

پیروز حقیقی این انتخابات ملت بزرگ ایران است که به حول و قوّه ی الهی توانست گامی استوار بردارد و گوهر نفوذ ناپذیر و چهره ی پر نشاط و مصمم و دل سرشار از امید و ایمان خود را به نمایش بگذارد.

اینجانب خود و شما را به شکر و قدر شناسی این نعمت بزرگ الهی فرا می خوانم و از باب «مَن لم یَشکُرِ المخلوق لم یَشکُرِ الخالق» مراتب تشکر و قدر شناسی خود را از همه مردم شریف استان ابراز داشته و با تبریک این موفقیت بزرگ را به محضر رهبر معظم انقلاب و مردم شریف استان چند نکته را تقدیم می نمایم:

1- تشکر صمیمانه خود را خدمت همه اقشار محترم، برادران و خوهران مخصوصاً علمای اعلام، روحانیت معظم (کثَّرَ اللهُ اَمثالَهم)، اساتید، دانشجویان، جوانان، هیئات مذهبی و دیگر اقشار تقدیم می دارم.

2 – برخود لازم میدانم از همه دست اندر کاران برگزاری انتخابات و عوامل محترم نظارتی، انتظامی، امنیتی و اجرائی و اصحاب رسانه خصوصاً رسانه ملی تشکر نموده و برای حسن عاقبت آنان دعا میکنم.

3 – از همه فعالین مخلص با صفای ستاد مرکزی و ستادهای نه گانه شهرستانی و مردمی شهرها و روستاها و مناطق عشایری و همه هواداران زحمت کش تشکر نموده و دوام توفیقات آنها را از خداوند متعال خواستارم.

در پایان با خشوع این نعمت بزرگ الهی را سپاس گفته و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) و با گرامیداشت یاد امام راحل عظیم الشأن (رحمت الله علیه) و شهیدان والا مقام انقلاب اسلامی، آینده ای هر چه بهتر برای کشور و ملت شریف مسألت می نمایم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته.

برادر کوچک شما – علیرضا اسلامیان

انتهای خبر/

Views: 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *