پیشبرد عالمانه و با بصیرت امور هیئت های مذهبی از رسالت های مداحان است

خانه / استان ها / پیشبرد عالمانه و با بصیرت امور هیئت های مذهبی از رسالت های مداحان است

جلسه شورای قشر بسیج مداحان چهارمحال و بختیاری در سالن جلسات نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان برگزار شد.

جلسه5

جلسه شورای قشر بسیج مداحان چهارمحال و بختیاری در سالن جلسات نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛ رئیس شورای قشر مداحان استان با تشکر از حضور مداحان و مسئولین هیئات مذهبی شرکت کننده در جلسه بیان داشت: در عصر کنونی دشمن تا بن دندان مسلح با تمام ابزار موجود از جمله ماهواره، اشاعه فیلم های مستهجن، ترویج بدحجابی و … هجوم همه جانبه خود را بر علیه اعتقادات و دلهای پاک جوانان آغاز کرده است .

حمیدرضا توسلی ادامه داد: می بایست مداحان و مدیران هیئات مذهبی از ظرفیت هیئات مذهبی بر علیه تهاجم دشمن، حداکثر استفاده را کرده و برای بصیرت افزایی گام های بلند بردارند .

رییس کانون مداحان وشاعران آیینی استان ، به بعضی موارد و آسیب های موجود در سطح جامعه اشاره کرد و با توصیه اعضای شورای به استفاده از مداحان و سخنرانان متعهد و ولایی و شیفته اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، پیشبرد عالمانه و با بصیرت امور هیئت های مذهبی را مورد تأکید قرار داد.

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان، ادامه داد: در حال حاضر دشمن از طریق مباحث قومیتی و فرقه ای دارد بر علیه خودمان فعالیت می کند؛ لذا لزوم برنامه ریزی دقیق و استفاده از ظرفیت و توان جوانان و حمایت از هیئات مذهبی را بایستی از اولویت های مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن قرار دهیم.

رئیس شورای قشر مداحان استان، در ادامه به بعضی از مراسم وبرنامه ها که در آینده نزدیک اجرا می شود اشاره کرد و گفت:مراسم حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع غزه که در 27 مرداد ماه در مهدیه مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد با سخنزانی حجت الاسلام ماندگاری برگزار می گردد.

رییس کانون مداحان وشاعران آیینی استان مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر سه تن از شهدای گمنام که در ایام شهادت بنیان گذار فقه جعفری حضرت امام جعفر صادق علیه السلام برگزار می شود از برنامه های مهم در روزهای آتی می باشد که مداحان بسیجی می توانند نقش مهمی در برگزاری باشکوه آنها ایفا کنند.

در ادامه این جلسه؛ حجت الاسلام سید رضاعبدالله زاده نیز طی سخنانی از هیئت به عنوان یک فرصت کم نظیر در زندگی مردم و دلسوزان نظام اشاره کرد و ادامه داد: در هیئت مذهبی دو عنصر شور و شعور حسینی می تواند نقش موثری را در بالندگی و رشد انسان داشته باشد.

وی به ترفندهای دشمنان علیه اسلام اشاره کرد ادامه داد: بصیرت و اطاعت از ولایت لازمه مقابله با نقشه های شوم استکبار جهانی است.

در آغاز این جلسه، مسئول بسیج مداحان و دبیر شورای قشر مداحان با خیر مقدم ، برنامه های این شورا را تشریح کرد.

سرگردپاسدار حجت الله کیانی نکاتی را پیرامون موضوع دجال واره (ماهواره) و اثرات مخرب و آسیب های آن بر روی اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان مطرح و راهکار مقابله با دجال واره را مورد بررسی قرار داد.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید پخش فرمایشات امام خامنه ای مدظله العالی رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مداحان از طریق دیتا پرژکتور با موضوع مداحی و رسالت وظایف مداحان در جامعه ازدیگر برنامه های این جلسه بود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *