انتخاباتانتخابات

چهارمین نشست خانه مداحان شهرکرد برگزار شد

خانه / استان ها / چهارمین نشست خانه مداحان شهرکرد برگزار شد

CREATOR: gd-jpeg v1.0 (using IJG JPEG v62), quality = 90

مداحان وشاعران آیینی در چهارمین نشست خانه مداحان شهرکرد شرکت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛رابط خانه مداحان استان در حاشیه این نشست،از تشکیل و برگزاری جلسات خانه مداحان در مرکز استان چهارمحال وبختیاری خبر داد.

حمیدرضاتوسلی گفت:این جلسات بصورت ماهیانه در مرکز استان و نیز قرار است در سایر شهرستانها هم برگزار شود.

رییس کانون مداحان و شاعران آیینی استان چهارمحال وبختیاری ادامه داد:بیان مسائل روز، مداحی جمعی از شرکت کنندگان و آشنایی حضار از توانمندی مداحان، رفع اشکال احتمالی و نیزآشنایی باشعر وقالب های شعری رباعی،دوبیتی،غزل،قطعه،قصیده،مثنوی،ترکیب بند،ترجیع بند،مسمط  مستزاد،مفردات و  انواع  قالب های شعر نو  … از اهداف تشکیل مجمع الذاکرین است.

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان به سطح بندی مداحان اشاره کرد و افزود: کار انجام مصاحبه با مداحان از نیمه ماه مبارک رمضان در شهرکرد آغاز شد و همچنین مرحله نخست انجام مصاحبه با مداحان در شهرستانهای اردل و فارسان نیز برگزارشد.

وی گفت: کانون مداحان وشاعران آیینی شهرستان لردگان نیز مقدمات و هماهنگی لازم را برای دعوت از مداحان به عمل آورده و در اولین فرصت ممکن مصاحبه این عزیزان انجام خواهد شد.

توسلی افزود: با هماهنگی های به عمل آمده در اولین گردهمایی خواهران  نیز ، آزمون کتبی میزان آشنایی مداحان خواهر با “روانخوانی قرآن مجید، حوادث عاشورا از لهوف ابن طاووس، احکام و تاریخ اسلام “برگزار می شود.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید ، خیر مقدم گویی به حضار ، مداحی جمعی از مداحان و نیز آشنایی باشعر وقالب های شعری از دیگر برنامه های چهارمین نشست خانه مداحان شهرکرد بود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *