چه پاسخی در پیشگاه خدا دارند آن‌هایی که این کنسرت‌ها را تروج می کنند؟

خانه / استان ها / چه پاسخی در پیشگاه خدا دارند آن‌هایی که این کنسرت‌ها را تروج می کنند؟

امام جمعه شهرکرد با انتقاد از برگزاری کنسرت های موسیقی در استان و با اشاره به اینکه برگزاری کنسرت‌های موسیقی در کشور معصیت آشکار است گفت:  متاسفانه برخی از مسئولان دست خائن دشمن را در این مسائل نمی‌بینند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی افزود:برادران و خواهران،خیلی مراقب باشیم. دشمن درپی آن است که هر چه می‌تواند دستاوردهای ایمانی ما را از ما بگیرد و جامعه را به لهو و لعب و سرگرمی‌های پوچ وادار کند و اهداف شوم خودش را عملی کند؛دشمن در‌پی این است. باید حساس بود؛ باید بیدار بود؛ باید با بیداری و حساسیت نسبت به این مسائل برخورد کرد.

گاهی وقت‌ها، وقتی انسان برخی مطالب را مشاهده می‌کند واقعا نگران و ناراحت می‌شود و غصه می‌خورد که چرا بعضی  وقت‌ها بعضی عزیزان دست خائن دشمن را نمی‌بینند. در بعضی از این مفاسدی که صورت می‌گیرد- حالا گاهی وقت‌ها آدم برخی چیزها را ناچار می‌شود اسم ببرد- فرض می‌کنیم همین کنسرت‌هایی که گوشه و کنار گاهی اجرایی می‌شود و این روزها هم باز متأسفانه زبان به دفاع از این‌ها کنسرت‌ها گشوده می‌شود و بعضی‌ها نگران هستند که چرا با این کنسرت‌ها برخورد می‌شود. خب، [محتوای] این کنسرت‌ها چی است؟ ما داریم می‌بینیم. همین کنسرتی که چند روز قبل در همین شهرکرد اجرا شد، خب تصاویرش را آوردند و من مشاهده کردم. در این کنسرت چه می‌گذرد؟ متأسفانه فضای تاریک، دختر و پسر و زدن کف و شادی‌های ناهنجار و معصیت آشکار.

چه پاسخی در پیشگاه خدا دارند آن‌هایی که این کنسرت‌ها را تروج می کنند و به این‌ها مجوز می‌دهند و تقویت می‌کنند و پشتیبانی می‌کنند و بعد هم گلایه می‌کنند از این که چرا فلان جا [با این کنسرت‌هایی که مجوز قانون دارند برخورد می‌شود]! یعنی چی قانون! شما خودتان باید مدافع ارزش‌های دینی مردم باشید.

مگر شهر مشهد با دیگرجاهای کشورتفاوت دارد؟چرا مثلا گفته می‌شودکنسرت درمشهدبه احترام حضرت علی‌بن‌ موسی‌الرضا (علیه‌السلام) تعطیل بشود ولی در دیگر جاهای کشور ترویج شود؟ مگر فقط علی‌بن‌موسی‌الرضا (علیه‌السلام) امام مشهدی‌ها است.حضرت علی‌بن‌ موسی‌الرضا(علیه‌السلام) امام همه این مردم است.

 مگر حریم و حرمت امام رضا(علیه‌السلام) فقط در مشهد است؟ مگر فقط مردم مشهد مؤمن هستند و دیگران مومن نیستند و همین‌طور باید در عرصه معصیت و گناه قرار بگیرند؟ این‌ کنسرت‌ها عرصه‌های معصیت است؛ معصیت آشکار است. چگونه انسان می‌تواند نسبت به آن بی‌تفاوت باشد. انسان وقتی این عرصه‌ها را مشاهده می‌کند، واقعا غصه می‌خورد.

این‌ها کار دشمن است برای آن که جامعه ما را به سمت بی‌بندباری و امثال این‌ها سوق بدهد و شادی‌های کاذب ایجاد کند و لهو و لعب را گسترش بدهد و در نهایت دین جامعه ما را بگیرد.

مسئولین نسبت به این مسائل و امثال آن که حالا من یک نمونه آن را عرض کردم،باید مراقب و حساس باشند و نگذارند معصیت خدا در جامعه‌ی ایمانی و توحیدی، خدایی نخواسته رواج پیدا کند. مقابله با این بی‌بندباری‌ها و مفاسد جهاد است که این جهاد و عرصه‌های جهادی در جامعه باید گسترش پیدا کند چرا که انتظار قرآن و دین هم از همین است.

انتهای خبر/

Views: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *