مداحی کانون نخبگان هیات رزمندگان اسلام

کانون نخبگان هیات رزمندگان اسلام تشکیل شد

خانه / سر تیتر اخبار / کانون نخبگان هیات رزمندگان اسلام تشکیل شد

کانون نخبگان رزمندگان تهران در فاطمیه بزرگ تهران تشکیل شده است.

علی اکبر مداحی رئیس هیات رزمندگان کشور، در گفت‌وگو با سایت eheyat با اشاره به تشکیل کانون نخبگان رزمندگان تهران در محل فاطمیه بزرگ تهران بیان کرد: در این طرح، شاهد شرکت ۲۲۰ دانش آموز نخبه با معدل ۱۹ به بالا هستیم. و لازم به ذکر است. تمام این شرکت کنندگان ساکن منطقه شش تهران هستند.

وی با بیان اینکه مصاحبه علمی و اخلاقی از برگزیدگان آزمون ورودی انجام شده است. ادامه داد: در این برنامه ۱۳۰ دانش آموز شرایط لازم را کسب کرده و در این طرح قبول شدند.

رئیس هیات رزمندگان کشور افزود: همایش اولیای دانش آموزان و تشریح طرح کلی کانون نخبگان برگزار شد. و شاهد لبیک و اشتیاق اولیا برای شرکت فرزندانشان در این طرح بودیم.
وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های درسی با عنوان ریاضی، عربی و زبان پیشرفته اشاره کرد. و گفت: در این طرح از اساتید و دانشجویان رتبه برتر دانشگاهی به عنوان استاد و راهنمای درسی استفاده می‌شود.

وی با ذکر اقدامات صورت گرفته در هیات رزمندگان اسلام گفت: به تدارک اردوهای تفریحی در طول تابستان برای شرکت کنندگان در طرح کانون نخبگان رزمندگان اسلام برگزاری اختتامیه برنامه تابستانی کانون نخبگان در مشهد مقدس و حضور ۸۰ دانش آموز در این اردو نیز جزئی از برنامه‌های ما بود.

وی همچنین با اشاره به همایش دوم اولیا،افزود: جمع بندی و گزارش کار فاز اول طرح و تقدیر از برگزیدگان آزمون جمع بندی نیز برگزار شده. و اعلام رسمی برای آغاز فاز دوم انجام شده است.

مداحی در پایان خاطرنشان کرد که برگزاری کلاس‌های کانون نخبگان رزمندگان در مرحله دوم این طرح انجام می‌شود. اما به علت کمبود فضا در محل فاطمیه بزرگ تهران بخشی از کلاس‌ها در مدرسه شهید رجایی (جنب فاطمیه بزرگ تهران) برگزار شده است.

 

eheyat

Views: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *