کتاب گویای «فتنه تغلب» رونمایی شد

کتاب گویای «فتنه تغلب» رونمایی شد

خانه / پیشنهاد ویژه / کتاب گویای «فتنه تغلب» رونمایی شد

با همکاری انتشارات انقلاب اسلامی، نسخه صوتی کتاب فتنه تغلب تهیه شد تا بتوانیم این کتاب را به دایره عمومی تری از مخاطب برسانیم.

کتاب گویای «فتنه تغلب» رونمایی شد

هیات: آیین رونمایی از کتاب گویای «فتنه تغلب» با حضور علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی ، قندهاری مدیر عامل انتشارات انقلاب اسلامی، نیلی رییس مجمع ناشران انقلاب اسلامی، شاملو مدیر ایران صدا و جمعی از مدیران و هنرمندان در ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.

در این نشست مدیر شبکه ایران صدا گفت: دوستداران حوزه کتاب، حتما مطالعه کتاب کاغذی را در اولویت شان قرار می‌دهند، اما سبک زندگی جدید آن‌ها را به سمت دیگری سوق داده است. اگر در این مقطع حرف‌های خوبی داشته باشیم، اما نتوانیم در قالب های جدید عرضه کنیم نمی‌توانیم آن را به مخاطب برسانیم.

وی ادامه داد:با همکاری انتشارات انقلاب اسلامی، نسخه صوتی کتاب فتنه تغلب تهیه شد تا بتوانیم این کتاب را به دایره عمومی تری از مخاطب برسانیم. این اثر واقعاً با هنرمندی تهیه شده  و با اینکه ۱۵ ساعت است، اما کسانی که مشغله های خسته کننده دارند، می‌توانند  در این شرایط  بسیاری از ناگفته‌های فتنه ۸۸ را بشنوند.

مصطفی غفاری پژوهشگر و گردآورنده کتاب هم گفت: این کتاب را در نهایت امانت داری نوشتم و پس از گذشت یک دهه از این رویداد، شاید برخی از لحظات به غبار فراموشی سپرده شد، اما با فاصله گرفتن از فضای فتنه و غبارآلود می‌توان قضاوت دقیق تری داشت. خوشحالم که این اثر با صدای هنرمندان رادیو درآمیخته و در نهایت یک اثر مستقل و ارزشمند شده است.

قندهاری مدیر عامل انتشارات انقلاب اسلامی نیز گفت: این کتاب 640 صفحه‌ای شامل روایت‌هایی از بیانات و اقدامات رهبر انقلاب در جریان فتنه‌ی 88 است که با تبدیل آن به کتاب گویا توسط ایران صدا، کمک به سزایی در بازنشر این حقایق و جلوگیری از تحریف اتفاقات و وقایع تاریخی برای قشر وسیع تری از مخاطب خواهد کرد.

معاون صدای سازمان صداوسیما در ادامه برنامه گفت: از قبل هم رادیو نسبت به کتاب و کتابخوانی اهتمام ویژه داشته و فعالیت گسترده‌ای در حوزه کتاب انجام داده است.
بخشی زاده ادامه داد: هر آنچه درباره عظمت انقلاب اسلامی گفته شود می‌تواند در رادیو انعکاس پیدا کند. هر آنچه مقوّم انقلاب است برای ما ارزشمند است. این کتاب به ما یادآوری می کند که کشور ما هشت ماه در شدیدترین لحظات فتنه سوخت اما حرکت مردم در روز نهم دی و نگاه مقام معظم رهبری در آن روزها درمانگر این لحظات بود که به ما تسلی داد.

در پایان مراسم از کتاب گویای فتنه تغلب رونمایی شد و دسترسی مخاطبان به این نسخه بر روی اپلیکیشن ایران صدا و سایت انتشارات انقلاب اسلامی به صورت رایگان فراهم شد.

منبع: khamenei.ir

Views: 0

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *