کشور به مجلس انقلابی نیاز دارد

خانه / استان ها / کشور به مجلس انقلابی نیاز دارد

سرافراز15

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: تضعیف شورای نگهبان از اهداف استکبار جهانی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ همایش نهضت روشنگری با حضور افزون بر 900 نفر از فرهنگیان بسیجی شهرستان بروجن با موضوع بنیان های حکومت اسلامی و ولایت فقیه در حسینیه سالار شهیدان این شهر برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این همایش با گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی و تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، به تشریح تفاوت های ماهوی و اساسی انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب های جهان پرداخت.

حجت الاسلام کریم سرافراز؛ نوع نگاه به جهان و ایدئولوژی، ‌رهبری و مردم را سه نقطه تمایز انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب ها برشمرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب دینی و معنوی بر پایه بر پایه معنویت و توحیدی شکل گرفت، درحالی که دیگر انقلاب های جهان بر پایه مسایل صنفی و اقتصادی و … شکل گرفته بودند.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان، دومین تفاوت اساسی انقلاب اسلامی با سایر انقلابها را در مقوله رهبری عنوان کرد و ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی ایران در اوج صلابت و اقتدار با تکیه به قدرت لایزال الهی و اعتماد و باور به مردم و خود به میدان آمد و اندیشه های والای ایشان همانند خورشید در جهان می درخشد.

حجت الاسلام سرافراز، قدرت تحلیل حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در مسایل مختلف داخلی و خارجی را یادآور شد و تأکید کرد: دوست و دشمن به شخصیت منحصر به فرد رهبر جمهوری اسلامی اذعان دارند؛ در حالی که رهبران انقلاب های دیگر مانند انقلاب اکتبر شوروی سابق دچار تغییر محاسباتی شدند و تحت تأثیر نفوذ دشمن قرار گرفتند و با شکست مواجه شدند.

وی، در ادامه عناصر ماندگاری انقلاب اسلامی را نیز متمایز از انقلاب های دیگر دانست و گفت: حضور مردم در صحنه های مختلف و دفاع از انقلاب که خود را صاحب اصلی آن می دانند از عناصر ماندگاری آن محسوب می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ، افزود: جهانیان دیدند که چگونه ملت بزرگ ایران اسلامی در روز 22 بهمن به صحنه آمدند، حماسه ای باشکوه تر از سال های قبل در تاریخ انقلاب رقم زدند.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان، در ادامه به بحث انتخابات و اهمیت آن در این برهه از زمان اشاره کرد و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع هزاران نفری مردم آذربایجان، تصریح کرد: تضعیف شورای نگهبان از اهداف استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی بوده و هست و گاهی برخی در داخل نیز از نقشه های دشمن غافل می شوند و به این رکن نظام هجمه هایی وارد می سازند.

حجت الاسلام سرافراز، ادامه داد: شورای نگهبان ضامن سلامت نظام و مقابله با نفوذ دشمن در ارکان تصمیم گیر و تصمیم ساز به شمار می رود و همه باید در عمل التزام به قانون اساسی کشور داشته باشند؛ زیرا نظرات شورای نگهبان منطبق بر مُرّ قانون است.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان، با اشاره به شاخص های نماینده اصلح، اظهار کرد: باید کسانی را انتخاب کنیم و به مجلس بفرستیم که ادامه دهنده راه امام (ره) و شهدای عزیز و گوش به فرمان مقام معظم رهبری و ولایت باشند.

حجت الاسلام سرافراز، تأکید کرد: نباید برای انتخاب نمایندگان، ملاک های قومی قبیله ای در نظر بگیریم، باید نگاه دینی ، ولایی و مذهبی و ملی باشد و بدانیم که امروز به یك مجلس انقلابی نیاز داریم.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان، در پایان تأکید کرد: حضور حداکثری آحاد مردم پای صندوق های رأی در هفتم اسفند و انتخاب آگاهانه و هوشمندانه از رسالت دلسوزان نظام و انقلاب است.

انتهای خبر/

بازدیدها: 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *