گرامی‌داشت شهدای عملیات محرم و والفجر4 در بروجن برگزار شد

خانه / استان ها / گرامی‌داشت شهدای عملیات محرم و والفجر4 در بروجن برگزار شد

مسئول ستاد مردمی یادواره شهدای شهرستان بروجن از برگزاری مراسم گرمیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات محرم و والفجر 4 این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛دکتر حسینی، عضو هیأت علمی دانشگاه و مسئول ستاد مردمی یادواره شهدای شهرستان بروجن گفت: اهداف این ستاد، زنده‌نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، معرفی شهدا به‌عنوان الگوهایی آرمانی برای مردم به‌ویژه نسل جوان، فرهنگ‌سازی، ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه است.

وی، افزود: ‌انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده به‌ویژه فرهنگ دفاع مقدس به‌عنوان الگویی کم‌نظیر از صدر اسلام تاکنون، ترویج افکار، آثار، وصایا و تأکیدات شهدا، تکریم و ارتباط با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و سایر ایثارگران و تقویت روحیه جهاد و شهادت و استمرار فرهنگ ایثارگری از دیگر اهداف ستاد مردمی یادواره شهدای شهرستان بروجن به شمار می روند.

حسینی، اظهار کرد: به همین مناسبت، یاد و خاطره شهدای عملیات محرم و عملیات والفجر۴ همراه با آخرین جلسه مراسم دهه دوم محرم در جوار لاله‌های گلگون کفن شهرمان روضةالشهدای بروجن )حسینیه سالار شهیدان) گرامی داشته می شود.

وی، ضمن دعوت از عاشقان فرهنگ ایثار و شهادت برای حضور پرشور در این مراسم معنوی، گفت: آئین گرامیداشت یاد وخاطره شهدای شهرستان بروجن در عملیات های محرم و والفجر4، امروز پنجشنبه ۹۵/۷/۲۹ مصادف با هجدهم (شب نوزدهم) محرم ۱۴۳۸از ساعت 19:00 بعدازظهر در حسینیه سالارشهیدان آغاز می شود.

انتهای خبر/

Views: 102

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *