گران شدن مسکن در اروپا با مهاجرت معکوس یهودیان بعد از جنگ غزه

خانه / تازه ها / گران شدن مسکن در اروپا با مهاجرت معکوس یهودیان بعد از جنگ غزه

رسانه‌ عبری: مسکن در اروپا با مهاجرت یهودیان بعد از جنگ غزه گران شده است.

رسانه‌های عبری با تایید مهاجرت بیش از یک میلیون شهرک‌نشین صهیونیست از سرزمین‌های اشغالی طی 10 ماه گذشته گزارش دادند. قیمت ملک در مقاصد مهاجرت اسرائیلی‌ها بالا رفته است.
پس از گذشت بیش از ده ماه و دو هفته از عملیات مبارک طوفان الاقصی، امروز بهترین کاری که می توان انجام داد. این است که برخی از نتایج هولناک این عملیات برای اشغالگران صهیونیست را بازگو کنیم. تا پرده توهمات بر روی واقعیت رژیمی سست‌تر از خانه عنکبوت را کنار بزند.

فصل جدیدی از استعمار اروپا

«اسرائیل پروژه دیرینه غربی‌ها برای ایجاد یک پایگاه دائمی در سرزمین‌های عربی بوده. که ستون آن بیت المقدس است. ایجاد جرثومه اسرائیل در منطقه فصلی از فصول جنگ‌های استعماری اروپاست. حتی اگر نام و اهداف اعلامی آن تغییر کرده باشد».
این بخشی از سخنان مرحوم قاسم عبده قاسم، مورخ و مترجم مصری است. که وبگاه خبری العهد لبنان از وی نقل کرده است.

العهد در یادداشتی با عنوان « مهاجرت یک میلیون شهرک نشین قیمت املاک در اروپا را بالا برده» آورده است:

عملیات طوفان الاقصی افزون بر اینکه امید صهیونیست‌ها درباره سرزمین موعود را بر باد داد. به آنها یادآور شد که ملیت دیگرشان و وطنی که از آنجا آمده‌اند. آماده است تا به آنها پناه بدهد.

در این یادداشت آمده:

رژیمی که بر مبنای تشویق شهروندان دیگر کشورها برای مهاجرت دائم به آن شکل گرفته. از مدت‌ها پیش از سوی جبهه مقاومت در برابر تهدیدهای وجودی قرار دارد. که فرصت‌ها یا دروغ‌ها درباره «پناهگاه امن» در اسرائیل را تضعیف کرده است. در واقع عملیات طوفان الاقصی آمد تا با خون شهدای آن، عمر رژیم اشغالگر را کوتاه‌تر کند.

أحمد فؤاد نویسنده یادداشت افزود:

برای شناخت سنگ بنای نقشه‌های دشمن، باید به سخنان دیوید بن گوریون بنیانگذار رژیم صهیونیستی برگردیم. که قبل از مرگش به پیروانش درباره «ادامه مهاجرت گسترده یهودیان» توصیه کرد. و مهاجرت به اسرائیل در مقیاس وسیع را مهمترین و مؤثرترین ضامن برای بقای این رژیم خواند.
این سخنان نشان می‌دهد بن گوریون به حقیقت واقعی رژیم صهیونیستی پی برده است.

اسرائیل کشوری بر پایه یک نظام ارزشی و سابقه و تاریخی مثبت نیست. که ساکنان آن از گرایش واحد و مشترکی برخوردار باشند. بلکه رژیم مبتنی بر زور سلاح‌های مرگبار است. و رژیمی است که موجودیت آن در معرض تهدید است.

بنابراین، نرخ رشد افزایش تعداد شهرک نشینان آن، به دلیل تنش‌های رو به گسترش در سرزمین‌های اشغالی، ضعیف خواهد ماند. در حالی که مهاجرت دائمی خون جدیدی است. که دائماً باید به بدنه این جرثومه صهیونیست تزریق شود.

Views: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *