گردهمایی جوانان و نوجوانان مداح در شهرکرد

خانه / استان ها / گردهمایی جوانان و نوجوانان مداح در شهرکرد

رییس کانون مداحان و شاعران آیینی استان چهارمحال وبختیاری از برگزاری گردهمایی مداحان جوان برادر و دیدار با نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه شهرکرد خبرداد.

همزمان با فرخنده میلاد سبط اکبر گردهمایی جوانان و نوجوانان مداح برادر در شهرکرد برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛رییس کانون مداحان و شاعران آیینی استان چهارمحال وبختیاری از برگزاری گردهمایی مداحان جوان برادر و دیدار با نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه شهرکرد خبرداد.

حمیدرضاتوسلی افزود: این دیدار روز جمعه 20 تیرماه در آستانه ولادت با سعادت کریم اهل بیت عصمت و طهارت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام برگزار می شود.

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان به شناسایی مداحان جوان و نوجوان استان اشاره کرد و ادامه داد: با هماهنگی های بعمل آمده و همکاری اداره کل آموزش وپرورش استان تا کنون بیش از 250 مداح در مقطع راهنمایی و متوسطه درسطح شناسایی شدند.

وی از سطح بندی مداحان جوان برای برگزاری کلاس های آموزشی خبر داد و افزود: از روز گذشته کار فراخوان مداحان جوان و نوجوان برای تعیین میزان سطح تجربه این عزیزان آغاز شده است.

توسلی گفت :در سال گذشته طی دو مرحله فراخوان بیش از هزار مداح برادر و خواهر در سطح استان شناسایی و برای ایشان پروند تشکیل شده است و کار تشکیل پرونده برای مداحان جوان و نوجوان نیز آغاز گردید.

رییس کانون مداحان و شاعران آیینی استان به برنامه های آموزشی مداحان اشاره کرد و افزود: با صدور مجوز و راه اندازی کلاس های آموزشی در سطح استان جمعی از خواهران و برادران در این کارگاه ها شرکت می کنند.

توسلی به اقدام ارزشمند بسیج مداحان در برگزاری کلاس های مداحی در سطح کشور اشاره کرد و ادامه داد: با تعامل بسیار خوب با بسیج مداحان استان، جمعی از برادران و خواهران مداح نیز در کارگاه آموزش مداحی که هر هفته روزهای یکشنبه با حضور اساتید برجسته کشور بصورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود شرکت می کنند.

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان گفت: اردوهای زیارتی آموزشی در جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا علیه السلام ، برگزاری آزمون های کتبی ، نشست های مختلف در سطح استان با حضور مداحان برادر و خواهر ، دعوت از مداحان و اساتید برجسته کشوری برای ایرادسخن در جمع مداحان، دیدار با ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی،دیداربا مرجع عالیقدر جهان اسلام آیت الله العظمی نوری همدانی، دیدار با نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه شهرکرد،شرکت پیشکسوتان درهمایش پیرغلامان، دیدار با نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه شهرکرد از جمله برنامه های ویژه مداحان و شاعران آیینی استان می باشد.

نوجوانان5

نوجوانان10

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *