انتخاباتانتخابات

گردهمایی مداحان شهرستان شهرکرد در قالب مجمع الذاکرین برگزار می‌شود+تصویر

خانه / استان ها / گردهمایی مداحان شهرستان شهرکرد در قالب مجمع الذاکرین برگزار می‌شود+تصویر

مسئول کانون مداحان و شاعران آیینی استان، از گردهمایی مداحان شهرستان شهرکرد در قالب مجمع الذاکرین خبر داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛ مسئول کانون مداحان و شاعران آیینی استان در نشست کانون مداحان شهرستان شهرکرد گفت: یکی از اقشار مهم و تأثیرگذار مبلغات سنتی هستند که باید برای آنان دوره های آموزشی برگزار شود.

حمیدرضا توسلی گفت:شیوه نامه صدور و تمدید کارت های عضویت در کانون مداحان و شاعران آیینی به شهرستان ها ابلاغ می‌شود.

مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام با اشاره به برگزاری آزمون مداحان گفت:برای سطح بندی مداحان برادر و خواهر در سطح استان،این آزمون به زودی در شهرکرد و سایر شهرستانها برگزار می‌شود.

توسلی گفت:مداحانی که در این آزمون نمره قابل قبول کسب نکنند برای گذراندن دوره به مراکز آموزشی در شهرستانها و در شهرکرد نیز به موسسه ثامن الائمه علیه السلام معرفی می شوند.

وی گفت:گردهمایی مداحان اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام در اول هر ماه قمری در موسسه ثامن الائمه علیه السلام در قالب مجمع الذاکرین برگزار می‌شود.

عضو قشر مداحان بسیج استان به برنامه های آموزشی سازمان بسیج مداحان اشاره کرد و ادامه داد:این برنامه آموزشی بصورت ویدئو کنفرانس و همزمان در سراسر کشور با حضور اساتید مطرح کشور اجرا می شود که روزهای یکشنبه هرهفته مداحان استان دراین برنامه شرکت می کنند.

وی فعال سازی ویدئو کنفرانس شهرستانها اشاره کرد و افزود:برای سهولت شرکت مداحان دراین برنامه، هماهنگی لازم با فرماندهان و مسئولین سپاه نواحی برای تشکیل ویدئو کنفرانس شهرستانها انجام شده ونیاز به حضور برادران وخواهران مداح به مرکز استان نیست.

در این نشست شیوه نامه آزمون مداحی برای بررسی و اعلام نظر ارائه شد.

ارائه گزارش از فعالیت های فرهنگی و آموزش مداحی موسسه ثامن الائمه علیه السلام شهرکرد از دیگر برنامه های این نشست بود.

مداح3

مداح9

مداح7

مداح5

مداح8

مداح2

مداح4

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *