گردهمایی پیشکسوتان انقلاب اسلامی در مسجد جامع شهرکرد برگزار شد + تصاویر

خانه / استان ها / گردهمایی پیشکسوتان انقلاب اسلامی در مسجد جامع شهرکرد برگزار شد + تصاویر

جمعی از پیشکسوتان انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری به بیان خاطرات دوران مبارزه با رژیم ستم شاهی و مراحل شکل گیری مبارزات در شهرکرد پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛در گردهمایی پیشکسوتان انقلاب اسلامی که همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در مسجد جامع شهرکرد برگزار شد،انقلابیون شهرکرد به مرور خاطرات سالهای شکل گیری انقلاب در این استان پرداختند.

یکی از انقلابیون شهرکردی و استاد دانشگاه اصفهان گفت:در شهرکرد مردم همزمان با سایر شهرهای کشور به ندای امام خمینی(ره)لبیک گفتند و بر علیه رژیم شاهنشاهی در این استان قیام کردند.

رضا شمسی پور دهکردی افزود:مردم انقلابی شهرکرد در روزهای حساس انقلاب ،از آرمان های انقلاب و امام راحل دفاع کردند و نام خود را جاودانه ساختند.

عضوهیأت رزمندگان اسلام استان و دبیر اجرایی این گردهمایی نیز گفت:مسجد جامع شهرکرد در شکل دهی تجمعات انقلابی مردم شهرکرد،علیه رژیم ستمشاهی نقش مهمی داشت.

مرتضی سجادی افزود:شهیدان رحمان و مجتبی استکی از مبارزان انقلابی بودند که در جریان شکل گیری قیام مردم شهرکرد علیه رژیم ستمشاهی نقش آفرین بودند.

جانشین پایگاه شهدای مسجد جامع شهرکرد ادامه داد:اجتماع پیشکسوتان انقلاب اسلامی با هدف دیدار مبارزان انقلابی استان و بیان خاطرات برای نسل جوان برگزارشد.

در این گردهمایی بابک زمانی پور دهکردی مدیر گنجینیه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری به تشریح  اجتماعات و راهیمایی  مردم  استان پرداخت و عکس هایی از مرحوم نادر صبوری مربوط به روزهای انقلاب در این استان را ارائه داد.

استقبال و تقدیم شاخه های گل پیشکسوتان انقلاب اسلامی،تلاوت آیات نورانی قرآن مجید،خیرمقدم گویی و سخنرانی حجت الاسلام پورخاقان رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان و بیان خاطرات سیدتقی جعفریان از مبارزان انقلابی از دیگربرنامه های این گردهمایی بود.

پیشکسوتان15

پیشکسوتان12

پیشکسوتان16

پیشکسوتان14

پیشکسوتان11

پیشکسوتان2

پیشکسوتان

پیشکسوتان5

پیشکسوتان3

پیشکسوتان8

پیشکسوتان1

پیشکسوتان4

پیشکسوتان6

پیشکسوتان7

انتهای خبر /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *