ولی الله کلامی زنجانی

گفتگو با حاج ولی الله کلامی زنجانی | راهکار مقابله با فتنه، آگاه سازی عوام است + فیلم

خانه / چندرسانه ای / گفتگو با حاج ولی الله کلامی زنجانی | راهکار مقابله با فتنه، آگاه سازی عوام است + فیلم

راهکار مقابله با فتنه، آگاه سازی عوام است که باید به وسیله بزرگان و متفکرین این قوم اجرا شود . باید بگویم تجمعات مردم بهانه داشت. حرف هایی که درباره تورم و گرانی و وضعیت موسسات داشتند، حق بود ولی برخی سوار بر این موج شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عقیق؛شاعر و مداح شهیر زنجانی با آن لهجه شیرین خود، یکی دیگر از میهمانان ویژه همایش مداحان و شعرای نخبه سراسر کشور بود. این شاعر ولایی که در زمینه سرودن شعر همزمان با رویدادهای جاری و ساری کشور و جهان شیعه سرآمد است،

حاج ولی الله کلامی زنجانی در ابتدای این مصاحبه با اشاره به فواید برگزاری همایش مداحان که به همت هیأت رزمندگان اسلام برپا می شود، گفت: گفت و شنود چهره به چهره ، بررسی کردن مسائل مداحی و پیشگیری کردن از انحرافات این حوزه که به هرحال ممکن است در کار هر مداح و یا شاعری پیش بیاید، همگی خوب است. اگر خطایی باشد، بزرگ ترها می گویند و جوان ها با جان و دل قبول می کنند. ضمن اینکه در مشهد و زیر علم علی ابن موسی الرضا هستیم و قطعا تاثیرش بیشتر است.

این شاعر پیشکسوت کشورمان در ادامه به ابراز نظرش درباره ناآرامی های اخیر در کشور پرداخت و البته با چندبیت شعر به خوبی پاسخ موج سواران و موج سازان حوادث اخیر در کشور را داد: « اولا تا انقلاب هست، فتنه و اغتشاش و ناآرامی هم وجود خواهدداشت. راهکار مقابله با فتنه، آگاه سازی عوام است که باید به وسیله بزرگان و متفکرین این قوم اجرا شود . همان روزی که آشوب ها شکل گرفت، شاعر جوانی 5 بیت شعر برای فرستاد و من هم چهارپنج بیت به آن اضافه کردم که به نظرم جامع و کامل است و حرف دل ما را می زند ضمن اینکه باید بگویم تجمعات مردم بهانه داشت. حرف هایی که درباره تورم و گرانی و وضعیت موسسات داشتند، حق بود ولی برخی سوار بر این موج شدند.

پايگاه اطلاع رساني هيأت رزمندگان اسلام

Views: 508

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *