یادواره سردار شهید حاج خداکرم رجب پور و 4900 شهید فرهنگی کشور در شهرکرد

خانه / استان ها / یادواره سردار شهید حاج خداکرم رجب پور و 4900 شهید فرهنگی کشور در شهرکرد

رجب پور

یادواره شهید شاخص بسیج فرهنگیان، سردار حاج خداکرم رجب پور و 4900 شهید فرهنگی کشور، همزمان با روزهای 12 و 13 اسفندماه در شهرکرد برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: یادواره شهید شاخص بسیج فرهنگیان، سردار حاج خداکرم رجب پور و 4900 شهید فرهنگی کشور، با حضورخانواده معظم شهداء،یادگاران دفاع مقدس و مسئولان کشوری و استانی در مجموعه ورزشی شهداء آموزش و پرورش استان در شهرکرد برگزار می شود.

وی، افزود: این مراسم معنوی با برنامه های متنوع فرهنگی، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، روزهای سه شنبه و چهارشنبه، 12 و 13 اسفندماه در مجموعه ورزشی شهدای آموزش و پرورش شهرکرد واقع در بلوار فارابی شمالی، خیابان شهداء،‌ برگزار می گردد.

استان چهارمحال و بختیاری 137 شهید فرهنگی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و سردار شهید حاج خداکرم رجب پور از معلمان خطه ولایتمدار و قهرمان پرور فرخشهر در استان و جانشین فرمانده گردان امام سجاد علیه السلام از تیپ همیشه پیروز 44 قمربنی هاشم علیه السلام بوده که 21دیماه سال 65 در کربلای شلمچه به فیض عظیم شهادت رسید و از سوی بسیج فرهنگیان کشور بعنوان شهید شاخص سال 93 برگزیده شد.

انتهای حبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *