انتخاباتانتخابات

یادواره شهداء یکی از راه های انتقال ارزش های انقلاب اسلامی به نسل جدید

خانه / استان ها / یادواره شهداء یکی از راه های انتقال ارزش های انقلاب اسلامی به نسل جدید

شهدای لندی

یادواره 5 شهیدگرانقدر روستای لندی از توابع شهرستان اردل در استان چهارمحال و بختیاری با حضور خانواده های معظم شهداء، اقشار مختلف مردم ،مسئولان و دانشجویان قرارگاه جهادی امام حسن عسکری علیه السلام برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ این مراسم رییس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان اردل گفت: وظیفه همگان است، از ارزش‌هایی که شهدا جان خود را برای آنها فدا کردند، با تمام وجود دفاع کنیم.

سید حسین حسینی، با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها افزود: امروز ایران اسلامی یکی پس از دیگری پله‌های ترقی را طی می‌کند و این مرهون خون شهدا است.

وی تصریح کرد: یکی از راه‌های که می توان ارزش‌های انقلاب اسلامی را به نسل‌های جدید منتقل کرد، برگزاری یادواره شهدا است.

رییس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان اردل بهترین مرگ را شهادت در راه خدا برشمرد و افزود: شهادت بزرگترین ایثار و گذشت است و شهدا با الگو گرفتن از مکتب الهام بخش اسلام با نثار جان خود درخت اسلام را آبیاری کردند و اولین قطره خونی که از شهید بر روی زمین می ریزد تمامی گناهانش بخشیده می شود.

گفتنی است: لندي در فاصله 300 کیلومتری مرکز استان چهارمحال و بختیاری ، از روستاهاي صعب العبور و دور افتاده شهرستان اردل مي باشد كه درطول دفاع مقدس تعداد پنج شهيد گلگون كفن تقديم نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران نموده است.

شایان ذکر است:‌گروه های جهادی دانشجویی از اسفندماه 93 در مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری ازجمله روستای لندی، برای ارائه خدمات آموزشی، عمرانی و فرهنگی رایگان، مستقر شده اند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *