یادواره شهدای بخش صمصامی برگزار شد

خانه / استان ها / یادواره شهدای بخش صمصامی برگزار شد

همزمان با هفته دفاع مقدس، مراسم یادواره پایگاهی شهدای بخش دو آب صمصامی در مسجد روستای افسر آباد از توابع این بخش برگزار شد.

جماعت7

همزمان با هفته دفاع مقدس، مراسم یادواره پایگاهی شهدای بخش دو آب صمصامی در مسجد روستای افسر آباد از توابع این بخش برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم یادواره 5 شهید پایگاه شهدای بخش دوآب صمصامی در مسجد روستای افسر آباد با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین محلی، خانواده معظم شهداء به همت حوزه مقاومت بسیج جواد الائمه علیه السلام صمصامی برگزار شد.

یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در این مراسم معنوی، با اشاره به جانفشانی های شهدا در طول 8 سال دفاع مقدس، خاطر نشان کرد: اگر خون پاک و مقدس شهدا نبود، امروز کشور اسلامی ما از امنیت این چنینی برخوردار نبود.

ایوب زمانی در ادامه صحبت های خود به وظایف نیروی مخلص بسیج در حال حاضر اشاره کرد و گفت: اعتماد به خدا از اساسی ترین اصول اسلامی است و در آیات قرآن کریم نیز بدان اشاره شده است که ” ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم” .

وی، همچنین تبعیت محض از ولی فقیه و توجه جدی به مقوله دفاع در عرصه های مختلف نظامی و فرهنگی را از دیگر وظایف بسیج برشمرد.

این استاد دانشگاه در بخش پایانی سخنان خود به انتظارات شهدا از جامعه و یکایک مردم پرداخت و خاطر نشان ساخت: توجه به نماز ، اطاعت از ولی فقیه و حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن جزء مهمترین خواسته های شهدا طبق وصیت نامه هایشان می باشد.

پخش کلیپ و نماهنگ و ذکرتوسل به ائمه معصومین علیهم السلام از دیگر برنامه ای این یادواره پایگاهی و مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس در روستای افسر آباد از توابع بخش صمصامی شهرستان کوهرنگ بود.

انتهای خبر /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *