انتخاباتانتخابات

یادواره شهدای دانشجوی اردل برگزار شد

خانه / استان ها / یادواره شهدای دانشجوی اردل برگزار شد

یادواره شهدای دانشگاه7

يادوراه شهداي دانشجوي شهرستان اردل به همت دانشگاه پيام نور واحد اردل و بنياد شهيد و امورايثارگران شهرستان اردل در سالن مهرگان این شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛جمشید علی بابایی، از يادگاران هشت سال دفاع مقدس و مدير كل سابق بنياد حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس استان در این مراسم معنوی پيرامون دستاوردهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي و هشت سال دفاع مقدس به ایراد سخن پرداخت و در ادامه خاطراتی از دوران حماسه و ایثار را برای حاضران بازگو کرد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام سلمان پور، امام جمعه شهرستان اردل نيز مطالبي را در خصوص ايثار و شهادت عنوان و افزود: يكي از پيامهاي شهدا توجه و دقت به نماز اول وقت بود كه ما بايد در برگزاري يادواره هاي شهدا اين پيام را اشاعه دهيم تا بتوانيم از ادامه دهندگان راه شهدا باشيم

مداحی ذاکر اهل بیت از دیگر برنامه های این مراسم روحانی بود که معنویت محفل گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را افزود.

گفتنی است: امام جمعه، فرماندار، رئيس بنياد شهید و امور ایثارگران، یادگاران دفاع مقدس، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولين ادارات و خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران از حاضران در این مراسم بودند.

به گفته احمد راستینه، مسئول بسیج دانشجویی استان، روزهای دوشنبه و سه شنبه، چهاردهم و پانزدهم اردی بهشت امسال نیز اجلاسیه بزرگ شهدای دانشجوی چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار می شود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *