یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی اردل برگزار شد

خانه / استان ها / یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی اردل برگزار شد

یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان اردل در آخرین روز از هفته بسیج، در مدرسه نجمه این شهر با حضور مسئولین و دانش آموزان و خانواده معظم شهداء‌، برگزار شد.

اردل

یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان اردل در آخرین روز از هفته بسیج، در مدرسه نجمه این شهر با حضور مسئولین و دانش آموزان و خانواده معظم شهداء‌، برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛سرهنگ دوم پاسدارهوشنگ جمشیدی،‌فرمانده سپاه ناحیه اردل در این مراسم معنوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته بسیج، به توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی و مسلمین در منطقه اشاره کرد و به تشریح اهداف استکبار جهانی و حامیان منطقه ای آنان در حمایت از گروه های تروریستی تکفیری پرداخت.

جمشیدی، گفت: تروریست های دست آموز آمریکا و برخی دیگر از کشورهای غربی و عربی و ترکیه با بی رحمی تمام به قتل عام مردان و زنان و کودکان بی گناه عراق و سوریه مشغولند.

فرمانده سپاه ناحیه اردل، ادامه داد:‌افتضاحات و آبروریزی که غربی ها و برخی ازکشورهای عربی و ترکیه در سوریه و عراق ببار آورده بودند،باعث شد برای فریب افکارعمومی، رودر روی فرزندان تروریست خودشان ایستادند و با حملات نمایشی تلاش کردند تا اوضاع به هم ریخته خودشان را از نو سرو سامان دهند.

وی، گفت:‌ برخی از کشورهای عربی برای زمین گیرکردن نفوذ تفکرشیعی وانقلاب اسلامی ایران پا به میدان گذاشتند و با حمایت های مالی و تدارک نیروی انسانی شرایط را برای تاخت وتاز تروریسم در منطقه فراهم کردند و آمریکا و غرب نیز با انگیزه ایجاد حاشیه امنیتی مطمئن برای رژیم صهیونیستی و دستیابی به حساسترین منطقه خاورمیانه ، یعنی سوریه و عراق، همه نوع پشتیبانی اطلاعاتی و تسلیحاتی را از تروریسم به عمل آوردند.

فرمانده سپاه ناحیه اردل، الگوگیری ملت های مسلمان منطقه از انقلاب اسلامی و بسیج مردمی در ایران را یادآور شد و گفت: به لطف الهی، نیروهای مقاومت مردمی در عراق و سوریه و لبنان، با تفکر بسیجی و روحیه شهادت طلبی آشنا شده اند و گروه های تروریستی را سرجای خود می نشانند.

وی، وحدت امت اسلامی را راهکار اصلی برای غلبه بر قدرت های استکباری دانست و تبعیت از ولایت فقیه را محوری ترین اصل در مبارزه عنوان کرد.

گفتنی است:‌در این مراسم معنوی با برنامه های متنوع فرهنگی، یاد و خاطره شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان اردل گرامی داشته شد.

انتهای خبر /

بازدیدها: 54

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *