یادواره شهدای شهرستان لردگان برگزار شد

خانه / استان ها / یادواره شهدای شهرستان لردگان برگزار شد

امام جمعه لردگان در این آیین گفت: قرآن کریم می فرماید آنچه در توان دارید، آماده کنید و برای مبارزه با دشمن و توطئه گران تا آنجاکه دشمنان خدا از شما بترسند، به کار بگیرید.

شهدا2

یادواره شهدای شهرستان لردگان در باحضور خانواداه معظم شهدا ،مردم ومسئولین برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛ امام جمعه لردگان در این آیین گفت: قرآن کریم می فرماید آنچه در توان دارید، آماده کنید و برای مبارزه با دشمن و توطئه گران تا آنجاکه دشمنان خدا از شما بترسند، به کار بگیرید.

حجت الاسلام انصاری افزود: در جنگ ایران با عراق تمام دنیا یک طرف بود ایران به تنهایی یک طرف و هم اکنون دنیا روی ایران حساب باز کرده و تمام معادلات دنیا را بهم زده است .

وی ادامه داد:ولایتمداری ، روحیه ایثار و شهادت و ایستادگی در برابر دشمنان، ایران اسلامی را به  عنوان یک کشور نمونه و الگو برای سایر کشورها تبدیل کرده است.

فرماندار لردگان نیز در این مراسم گفت: در طول انقلاب هر جا که برای نظام و انقلاب مشکلی پیش آمده، حضور فعال بسیج گره گشا بوده است.

ابوالقاسم کریمی از برگزاری 100 برنامه فرهنگی ورزشی و گردهمائی بسیجیان در هفته بسیج خبرداد که با محوریت سپاه لردگان و رده های مقاومت بسیج در سطح شهرستان اجرا می شود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *